Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

POLONEZ CARO-problem z klimatyzacją i nie tylko POMOCY!!!!!

12 Mar 2004 18:41 4279 4
  • Poziom 14  
    WITAM mam na oku do kupienia poloneza caro z 96 roku 1.6 monowtrysk na gazie a problem tkwi w tym ze ma on klime fabryczną tylko nie ma gazu i jest odlaczony przewód od pompy klimatyzacji do jakiegos ukladu po lewej stronie komory silnika (jak sie patrzy od przodu) ale pasek z klimy nie jest sciagniety i nie wiem czy moze pompa chodzic na sucho bez gazu i czy nie jest uszkodzona mam takie podejrzenia poniewaz jak odpali sie motor to ona dosyc mocno buczy tak jakby łożyska co to moze byc i czy trudno jest naprawic taka pomppe, czy jakos mozna ja sprawdzic bez napelniania gazu.jestem elektromechanikiem AGD i chcialem sie zapytac czy do napelniana klimy jest taki sam gaz jak do lodówek i w jaki sposob napelnia sie taka klime.
    Drugi problem jest taki ze po przejechaniu okolo 60 km z predkoscia od 60 do 100 km/h zaswiecila sie kontrolka CHECK ENGINE ale za chwile zgasla co to moze oznaczac czy cos z motorem jest nie tak czy z komputerem.na benzynie i na gazie jest wszystko wporzadku silniczek ladnie pracuje.
    POZDRAWIAM i z gory wielki dzieki za pomoc
    i jeszcze jedno jak ktos ma jakies informacje na temat klimy i ogolnie na temat poloneza to prosze o przeslanie na email walek-21(malpa)02.pl
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    witam dzieki za zainteresowanie.
    tylko ja jestem nie zabardzo w klimach i glownie chodzi mi o to czy pompa moze byc padfnieta ja chodzila na sucho tzn bez czynnika chlodniczego R134a i poprosil bym o wiekszy opis co to za sprzeglo i co to za czujnik.
    pozdrawiam

  • Poziom 27  
    Mam identyczna klimę w mazdce co i w polonezie, jeżeli ktoś odpioł przewody to pompa sie nie załączała jak pisał kolega - więc sie nie zużywała. Jezeli coś szumi to łożysko wolnego biegu, tym sie nie przejmuj mozna go wymienić - kolega robił to w pasatce. Podepnij napięcie do pompy i zobacz czy się sprzegło załączyło - będziesz wiedział czy magnes nie spalony. Poza czynnikiem r134 w układzie jest olej do smarowania, widziałem klimatyzacje - zwłaszcza w ciężarówkach które niechodziły kilka lat a po uzupełnieniu działały. Nawet jak jest padnięta sprężarka to koszt używanej wynosi 200-400 zł. Co do kontrolki - to czasami w poldkach sie zapala szczególnie jak gaz jest. Nie patrz tak na sprawy mechaniczne w poldku, częsci tanie, dostepne - obejżyj dokładnie blacharkę bo jak zgnity jest to kaplica.
  • Poziom 12  
    ściagnij sobie ksiązke do poloneza jak chcesz to powiadom mnie gtomaszg(malpa)tlen.pl