Zastanawiam się dlaczego mój escort bardzo szybko się nagrzewa.
Zaczeło się to latem ale teraz jest już chłodniej i nadal wentylator raz to na jednych a raz na drugich obrotach działa.
Podejrzewam że pompa wody daje małe ciśnienie lub pasek się poluzowa tyle że nie wiem czy czasem pompa wody nie jest podłączona z paskiem rozrządu czy paskiem klinowym poprzez koło.
Czy to że silnik za bardzo się nagrzewa może być przyczyną zapchana nagrzewnica.
Czy takie sprawdzenie że jak będzie włączony wentylator na chłodnicy a chłodnica będzie zimna oznacza że pompa do roboty.
Jak w escorcie zetec 98r jest pierwszy i drugi obieg wody.
Czy ta nagrzewnica musi być czysta by nie było spadku ciśnienia.
Sorki za taką dużą ilość pytań ale muszę coś z tym zrobić.
Zaczeło się to latem ale teraz jest już chłodniej i nadal wentylator raz to na jednych a raz na drugich obrotach działa.
Podejrzewam że pompa wody daje małe ciśnienie lub pasek się poluzowa tyle że nie wiem czy czasem pompa wody nie jest podłączona z paskiem rozrządu czy paskiem klinowym poprzez koło.
Czy to że silnik za bardzo się nagrzewa może być przyczyną zapchana nagrzewnica.
Czy takie sprawdzenie że jak będzie włączony wentylator na chłodnicy a chłodnica będzie zimna oznacza że pompa do roboty.
Jak w escorcie zetec 98r jest pierwszy i drugi obieg wody.
Czy ta nagrzewnica musi być czysta by nie było spadku ciśnienia.
Sorki za taką dużą ilość pytań ale muszę coś z tym zrobić.