Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pomoc w podstawach gsm...

01 Lis 2008 11:28 897 8
  • Poziom 9  
    jestem początkującym w sprawach gsm i tu moja prośba... chciałbym prosić was o jakieś linki na temat: od czego zacząć? jaki sprzęt kupić?? i wyjaśnienia (co i jak...). Szukałem na forum ale chyba wpisuje złe hasła. Liczę na waszą pomoc a także wiem ze niektórzy powiedzą żebym lepiej wziął się za skręcanie długopisów. Każdy kiedyś się uczył więc teraz ja chciałbym skorzystać z waszych porad. Z góry dzięki.
  • PCBway
  • Spec od GSM
    To zamiast kleczec z czapką pod kosciołem po niedzielnym nabozenstwie, wziołbys i poczytałbys wszystkie tematy w dziale poczatkujacy.
  • PCBway
  • Poziom 28  
    to wszystko zalezy ile chcesz na początek przaznaczyc kasy,jesli poszukasz dobrze to juz było opisywane na elce
  • Poziom 24  
    jeżeli nie umiesz korzystać nawet z google to serwisant z ciebie bedzie zaden, daj sobie spokoj skoro nie umiesz nawet szukac a za telefony chcesz sie brać
  • Spec od GSM
    Zacznij handlować zniczami...

Do GSM sie nie nadasz
  • Poziom 10  
    Ja jak zaczynałem się bawić telefonami to brałem proste rzeczy np wymiana mikrofoników głośniczków itp a potem w miarę nauki coś innego np zmiana softów w se albo nokii za pomocą setoola seusa albo nsu i z biegiem czasu zająłem się nawet simlokami i powiem Ci ze wiem już duzo choć nie potrafię nawet 1% tego co inni tutaj więc polecam czytać czytać i jszzcze raz czytać i taka moja rada nie myśl że w miesiąc lub dwa się nauczysz do tego trzeba naprawde nawet kilka lat a i tak nie będziesz wiedział wszytkiego biorąc pod uwagę że jesteś bystry i szybko przyswajasz informacje :) Pozdrawiam
  • Spec od GSM