Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips 14PV284/01 strojenie

02 Lis 2008 16:40 3040 3
  • Poziom 2  
    Witam
    Dostalem taki telewizorek z Francji ale niestety nie mam do niego fabrycznego pilota i jest problem z dostrojeniem i znalezieniem nowych kanalow mam pilot uniwersalny Universal remote control UET-606 ale nie mam pojecia jak przy jego pomocy zaprogramowac ten sprzet . Trafilem na dobre ustawienia ale dzialaly tylko przyciski od tv a od VHS zero reakcji
    Ma ktos jakis pomysl
    dzieki z gory
  • Poziom 43  
    Model to za mało, proszę w temacie wpisać o co chodzi z tym sprzętem.
    Skoro umiesz znaleźć odpowiedni kod do TV to na VCR, na tym samym pilocie, wyszukaj kodcdla magnetowidu, może będzie.
  • Poziom 2  
    Zgadza sie ale wpisalem juz wszystkie kody i nic nie moge otworzyc ekranu strojenia , mam ekran menu ale tam nic nie ma. W instrukcji jaka znalazlem jest podane aby nacisnac przycisk STOP a nastepnie prziciski <- i -> menu
    Podane kody sa chyba do inneg modelu bo muj przyjmuje tylko 4 cyfrowe kody a w podanym poscie sa kody 3 cyfrowe

    Dodano po 5 [godziny] 34 [minuty]:

    No w koncu sie udalo dzieki za pomoc , posiedzialem i recznie zlapalem bez kodow