Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

ABGAS WERKSTATT Vw Touran 1.9 TDI POMOCY

03 Nov 2008 16:03 32452 8
  • Level 9  
    Witam. Mam problem z samochodem marki VW TOURAN 1.9 TDI AVQ. Od jakiegoś czasu pojawił mi się na komputerze pokładowym komunikat ABGAS WERKSTATT i pali się żółta kontrolka na zegarach. Pomyślałem ze to może być wina paliwa (słabej jakość) spuściłem paliwo zatankowałem na SHELLU tej lepszej ropy, po przejechaniu około 3-4 km kontrolka zgasła. Jednak nie na długo. Dziś rano pojawiła się znowu. Nie mam pojęcia co to może być. Proszę o poradę.


    Regulamin, p.11. Proszę poprawić tytuł tematu. [MS]
  • Level 39  
    Rada jest jedna. Jak najszybciej porządnie zdiagnozować ten samochód.
  • VAG group specialist
    Napiszę więcej.
    Jak najszybciej udaj się do kumatego warsztatu naprawdę znającego się na grupie VAG.
    Jeśli będziesz tak dalej jeździł, koszt może urosnąć lawinowo.
  • Level 21  
    A ta zółta kontrolka wygląda jak wypełniony kropkami tłumik? Jeżeli tak to masz problem z DPF
  • User removed account  
  • Level 39  
    grzesdziem jesteś tego pewny?
  • Level 10  
    W którym roku wyprodukowany i jaki przebieg? Jak długo błąd się utrzymuje pojawia (tys. kilometrów)

    Czy kontrolka zapala się w momencie jazdy i hamowaniu silnikiem? Jeżeli tak to EGR jak najbardziej. Możesz skorzystać w pierwszej kolejności z skasowania błędów (VAG) i ponownym obserwowaniu kiedy pojawi się błąd.

    Jeżeli nie ma innych problemów z silnikiem (szczególnie spadek mocy) spróbuj przejechać parę tysięcy kilometrów. Trochę sadzy potrafi zdziałać cuda...
  • User removed account  
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    amicus2008 wrote:
    W którym roku wyprodukowany i jaki przebieg? Jak długo błąd się utrzymuje pojawia (tys. kilometrów)

    Czy kontrolka zapala się w momencie jazdy i hamowaniu silnikiem? Jeżeli tak to EGR jak najbardziej. Możesz skorzystać w pierwszej kolejności z skasowania błędów (VAG) i ponownym obserwowaniu kiedy pojawi się błąd.

    Jeżeli nie ma innych problemów z silnikiem (szczególnie spadek mocy) spróbuj przejechać parę tysięcy kilometrów. Trochę sadzy potrafi zdziałać cuda...


    Wróć już na swoją wioskę, do swojej stodoły i oddaj komputer komuś kto nie będzie dawał takich idiotycznych i szkodliwych rad.

    Do autora postu: dobrze Koledzy radzą, szybko do kogoś kumatego w VW.