Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ABGAS WERKSTATT Vw Touran 1.9 TDI POMOCY

03 Lis 2008 16:03 26410 8
  • Poziom 9  
    Witam. Mam problem z samochodem marki VW TOURAN 1.9 TDI AVQ. Od jakiegoś czasu pojawił mi się na komputerze pokładowym komunikat ABGAS WERKSTATT i pali się żółta kontrolka na zegarach. Pomyślałem ze to może być wina paliwa (słabej jakość) spuściłem paliwo zatankowałem na SHELLU tej lepszej ropy, po przejechaniu około 3-4 km kontrolka zgasła. Jednak nie na długo. Dziś rano pojawiła się znowu. Nie mam pojęcia co to może być. Proszę o poradę.


    Regulamin, p.11. Proszę poprawić tytuł tematu. [MS]
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 39  
    Rada jest jedna. Jak najszybciej porządnie zdiagnozować ten samochód.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Napiszę więcej.
    Jak najszybciej udaj się do kumatego warsztatu naprawdę znającego się na grupie VAG.
    Jeśli będziesz tak dalej jeździł, koszt może urosnąć lawinowo.
  • Poziom 21  
    A ta zółta kontrolka wygląda jak wypełniony kropkami tłumik? Jeżeli tak to masz problem z DPF
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 39  
    grzesdziem jesteś tego pewny?
  • Poziom 9  
    W którym roku wyprodukowany i jaki przebieg? Jak długo błąd się utrzymuje pojawia (tys. kilometrów)

    Czy kontrolka zapala się w momencie jazdy i hamowaniu silnikiem? Jeżeli tak to EGR jak najbardziej. Możesz skorzystać w pierwszej kolejności z skasowania błędów (VAG) i ponownym obserwowaniu kiedy pojawi się błąd.

    Jeżeli nie ma innych problemów z silnikiem (szczególnie spadek mocy) spróbuj przejechać parę tysięcy kilometrów. Trochę sadzy potrafi zdziałać cuda...
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    amicus2008 napisał:
    W którym roku wyprodukowany i jaki przebieg? Jak długo błąd się utrzymuje pojawia (tys. kilometrów)

    Czy kontrolka zapala się w momencie jazdy i hamowaniu silnikiem? Jeżeli tak to EGR jak najbardziej. Możesz skorzystać w pierwszej kolejności z skasowania błędów (VAG) i ponownym obserwowaniu kiedy pojawi się błąd.

    Jeżeli nie ma innych problemów z silnikiem (szczególnie spadek mocy) spróbuj przejechać parę tysięcy kilometrów. Trochę sadzy potrafi zdziałać cuda...


    Wróć już na swoją wioskę, do swojej stodoły i oddaj komputer komuś kto nie będzie dawał takich idiotycznych i szkodliwych rad.

    Do autora postu: dobrze Koledzy radzą, szybko do kogoś kumatego w VW.