Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VECTRA 2.0 DTH nie moge zapailić !!!

piterek77 03 Lis 2008 20:40 3988 23
  • #1 03 Lis 2008 20:40
    piterek77
    Poziom 12  

    witam kupilem vectre 2.0 dth silnik kreci ale nie moge zapalić???
    świece wymieniłem były 2 spalone sciągłem przewód od filtra i podłaczyłem bezpośrednio do karnistra z ropą i dalej nic , przewody od wtrysków sciagłem i podaje rope to co może byc ??? aha jak zapalam to silnik kreci i gasna wszystkie kontrolki na desce a nie moge zapalić !!!!! tak chyba nie powinno być dzieki za podpowiedzi

    Dodano po 2 [godziny] 38 [minuty]:

    sciągłem rure od filtra do turbo i kupiłem taki preparat ( ŁATWY ROZRZUCH DLA DIESEL) to mi odpalil na 2-3 sekundy a pózniej zgasł czyli chyba to wina pompy ze nie podaje tzn podaje ale słabo dzieki za podpowiedzi

    0 23
  • #2 03 Lis 2008 21:00
    wwwsokol
    Poziom 24  

    Świadomie kupiłeś nieodpalające auto? Czy już u Ciebie się zepsuło?

    0
  • #3 03 Lis 2008 21:06
    piterek77
    Poziom 12  

    świadomie kupiłem auto które nie odpalało

    0
  • Pomocny post
    #4 03 Lis 2008 21:32
    adam7009
    Poziom 38  

    Może kostka w stacyjce? rozłącza podczas kręcenia dlatego gaśnie wszystko na zegarach,spróbuj na pych jeśli odpali to masz odpowiedź.

    0
  • Pomocny post
    #5 04 Lis 2008 07:38
    wytrych121
    Poziom 21  

    proponowałbym sprawdzić stacyjkę a dokładniej mówiąc kostkę jeżeli jest wymienna, miałem dokładnie to samo w passacie styki były wypalone i przy uruchamianiu rozłączało zapłon

    0
  • #6 04 Lis 2008 08:20
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #7 04 Lis 2008 11:19
    wytrych121
    Poziom 21  

    Stary jaka pompa? Gość napisał że mu kontrolki gasną przy rozruchu to trochę się zastanów co piszesz.

    0
  • #8 04 Lis 2008 11:36
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 04 Lis 2008 12:26
    wytrych121
    Poziom 21  

    Niech ci będzie z plaka może spróbować ale ja i tak myślę że to wina stacyjki

    0
  • #10 04 Lis 2008 12:36
    bartek_j
    Poziom 35  

    Żeby wyeliminować stacyjkę to niech se żaróweczkę gdzieś pod 15 podepnie i będzie jassne.
    Ale to pompa, na 90%

    Chociaż cena tego auta była jakaś megaokazyjna ?

    0
  • #11 04 Lis 2008 20:41
    piterek77
    Poziom 12  

    witam auto mi zapalilo juz chodzi tylko jest mały problem kopci nie wchodzi na obroty na dniach chce podpiac kompa zeby znależć usterke tak mi sie wydaje jakby turbo nie chodzilo bo nie gwiżdze :) czuc ropa aha i mam dziwny kolor oleju w silniku taki ciemno szary!!!! auto ma przejechane 80 tyś było serwisowane

    0
  • #12 04 Lis 2008 20:43
    grzes1608
    Poziom 12  

    Odswieżam temat. Sprawa dotyczy Opla Zafiry 2.0 DTH (99r). Auto miało kłopoty z odpalaniem po dłuższym postoju, bez względu na temperature otoczenia. Po odpaleniu i nagrzaniu silnika palił już OK. Niestety dzis silnik nie odpalił. Podłączenie przewodu paliwowego bezpośrednio do butelki z ropą nic nie dało. Pompa wciągła prawie 3 litry ropy a z tłumnika nawet "dymek" nie poszedł. Holowanie na biegu prawie 2 km też nic nie dało.
    Przebieg około 270kkm. Jak sądzicie co mogło ulec uszkodzeniu, sterownik czy coś innego?
    Kolego "elektrit" ile kosztuje naprawa sterownika pompy u Ciebie?

    0
  • Pomocny post
    #13 04 Lis 2008 21:46
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #14 04 Lis 2008 21:46
    piterek77
    Poziom 12  

    tak własnie tak

    0
  • Pomocny post
    #15 04 Lis 2008 21:48
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #16 04 Lis 2008 21:51
    piterek77
    Poziom 12  

    czy taki sterownik moge kupic uzywany i załozyc bez przepragromowania kompa w samochodzie i jak wiesz gdzie sie znajduje ten sterownik wiekie dzieki

    0
  • #17 05 Lis 2008 09:04
    wytrych121
    Poziom 21  

    Jeżeli chodzi o dziwny kolor oleju w silniku to sprawdz czy nie ubyło płynu w układzie chłodzenia.

    0
  • #18 05 Lis 2008 20:15
    piterek77
    Poziom 12  

    płyn jest pomaranczowy w chłodnicy i nic nie widac zeby uszczelka była walnieta

    Dodano po 20 [minuty]:

    aha czy mozna inny sterownik zamienic to znaczy z takiego samego auta i silnika tylko inny przekaznik i czy trzeba cos zmienic tzn przepragromowac u mnie w aucie ELEKTRIT DAJ MI ZNAC DZIEKI

    0
  • Pomocny post
    #19 05 Lis 2008 20:21
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #20 05 Lis 2008 21:29
    piterek77
    Poziom 12  

    on jest tam na pompie z góry po bokach sa podlaczone taka wiazka kabli na zasuwe TAK TO ??czyli nic nie trzeba zmieniac w samochodzi wielkie dzieki za odp.. bo ja wyciaglem te kable z gory pompy i popsikalem takim preparatem lepsza łacznośc elektryczna:). no i jak prubowałem odpalac to zaczal wchodzić na obrotu 4-5 tyś tylko mi strasznie kopci taką ropą nie przepalona co to moze byc dzieki za odp

    0
  • #21 05 Lis 2008 21:32
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #22 06 Lis 2008 22:10
    piterek77
    Poziom 12  

    witam elektrit :) jeszcze nie bylem zeby podłaczyc kompa moze w sobote mam jescze jedno pytanie tam z tyłu koło lampy lewej mam takie dwa (przekazniki nazywaja sie RYDER TF1170 to jest jeden taki długi i drugi RYDER SMART 7 BYPASS TF2217U jest to wszystko zasniezone niektóre elementy juz zrzarło :) czy to może byc przyczyna że kopci i czy mozna to wymienic z innego auta dzieki za odp

    0
  • Pomocny post
    #23 06 Lis 2008 22:41
    tzok
    Moderator Samochody

    piterek77 napisał:
    (...) mam jescze jedno pytanie tam z tyłu koło lampy lewej mam takie dwa przekazniki nazywaja sie RYDER TF1170 to jest jeden taki długi i drugi RYDER SMART 7 BYPASS TF2217U (...)

    To przekaźniki od instalacji elektrycznej haka holowniczego.

    0
  • #24 07 Lis 2008 16:59
    Art.B
    Specjalista Automatyk

    Tak jak Ci radzą, jedź na diagnostykę, bo sam raczej nic tu nie zdziałasz.
    Kopcenie i problemy z wkręcaniem na obroty miałem przy uszkodzonym elektrozaworze podciśnienia od sterowania turbiną. Ładnie odpalał, ale po pierwszym dodaniu gazu wchodził w tryb awaryjny wskutek za wysokiego ciśnienia doładowania. Wtedy dym szedł jak z parowozu, a kręcić się nie chciał ponad 2500rpm. Aceton i kompresor załatwiły problem, 9kkm i póki co zawór działa.

    0