Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bezprzewodowe podłączenie satelity do tunera.

drift 04 Lis 2008 17:12 14862 10
  • #1 04 Lis 2008 17:12
    drift
    Poziom 2  

Witam serdecznie.
    Od razu zaznaczam że jestem zielony w tych sprawach , a interesuje mnie podłączenie bezprzewodowe z talerza do tunera telewizyjnego.
    Czy istnieje coś takiego? które najlepiej używać? jaka ma moc?
    Problem polega na tym iż nie mogę (fizycznie) przymocować talerza satelitarnego (polsat cyfrowy) na bloku w którym mieszkam. Nie zezwala na to właściciel bloku. Zastanawiałem się czy jeśli zamontowałbym coś takiego na sąsiednim bloku to czy istnieje urządzenie które przesłałoby mi sygnał z anteny na osobnym bloku ( talerza) do tunera lub jakiegoś odbiornika w domu ?
    Jeśli nie jest to możliwe to czy mogę w jakikolwiek inny sposób odbierać sygnał bez talerza ?
    Dziękuję za odpowiedź.

0 10
  • #2 04 Lis 2008 17:20
    fuutro
    Poziom 43  

To przykręć do balkonu z pomocą jakichś obejm talerz i powinno grać - nie będzie ingerencji w ścianę. A o takim łączeniu to jeszcze nie było, zwłaszcza, że tuner i polaryzator blisko współpracują ze sobą.

0
  • #3 04 Lis 2008 17:22
    krzycho123
    Poziom 31  

Nie ma technicznie takiej możliwości , sygnał z i do (przełącznik diseqc czy obrotnica) konwertera musi być przesyłany po kablu koncentrycznym.

Pomyśl o dachu , pewnie wymaga to zgody właściciela budynku ale może się udać.

0
  • #4 04 Lis 2008 17:31
    drift
    Poziom 2  

fuutro napisał:
    To przykręć do balkonu z pomocą jakichś obejm talerz i powinno grać - nie będzie ingerencji w ścianę. A o takim łączeniu to jeszcze nie było, zwłaszcza, że tuner i polaryzator blisko współpracują ze sobą.

Niestety ale okna leza po zlej stronie sciany a ja nie mam balkonu ;/

krzycho123 napisał: