Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes C220 cdi nie kręci rozrusznik nie uruchamia się.

Dulan 05 Mar 2010 00:41 46777 40
  • #31 05 Mar 2010 00:41
    cenoley
    Poziom 10  

    Kluczyk zwykły,skrzynia manual, żadnych lampek nie ma.
    cytat n/t funkcjonowania immo w moim W202 :,,Zamknięcie centralnego z pilota powodowało uaktywnienie przekaźnika odcinającego (zazwyczaj) rozrusznik. Tak więc jeżeli auto zostało prawidłowo pilotem otwarte, to można było je zamykać zwykłym kluczykiem, potem otwierać i odpalać bez problemu. starego typu immobilizer rozbrajany jest wraz z otwarciem samochodu"- koniec cyt.
    Immobiliser podobno znajduje się w pompie od centralnego.Można go ominąć poprzez zmostkowanie kabli, tylko nie wiem których, mam wtyczkę 8 pin oraz 3 pin.

  • #32 05 Mar 2010 00:57
    Javoreczek
    Poziom 22  

    To w końcu masz zwykły kluczyk, czy scyzoryk, czyli kluczyk z pilotem na podczerwień ?

  • #33 05 Mar 2010 06:47
    cenoley
    Poziom 10  

    Zwykły kluczyk, dorobiłem drugi(kupiłem z jednym )i otwierał centralkę oraz odpalał bezproblemowo.Sterowanie centralką pilotem jest niefabryczne(alarm założyłem zaraz po zakupie).Kluczyk identyczny jak na foto.
    Mercedes C220 cdi nie kręci rozrusznik nie uruchamia się.

  • #34 05 Mar 2010 09:04
    Javoreczek
    Poziom 22  

    cenoley napisał:
    ,,Zamknięcie centralnego z pilota powodowało uaktywnienie przekaźnika odcinającego (zazwyczaj) rozrusznik.


    Jesli jest to dokładany system, to może byc tak, ze miejsce ukrycia tego przekaźnika zna tylko ten co to montował i nie ma to nic wspólnego z oryginalnym rozwiazaniem Mercedesa.
    Sprawdź w VIN'ie czy masz fabryczny system antykradziezowy, bodjarze kod 551. Jeśli masz, to moduł znajduje się z tyłu pośrodku bagażnika za kołem zapasowym, a jesli nie masz takowego systemu to nie masz też fabrycznego przekaźnika odcinającego rozrusznik i pozostaje udać się do tego co montował sterowanie centralnym zamkiem.

  • #35 06 Mar 2010 00:52
    cenoley
    Poziom 10  

    cytat n/t funkcjonowania immo w moim W202 :,,Zamknięcie centralnego z pilota powodowało uaktywnienie przekaźnika odcinającego (zazwyczaj) rozrusznik. Tak więc jeżeli auto zostało prawidłowo pilotem otwarte, to można było je zamykać zwykłym kluczykiem, potem otwierać i odpalać bez problemu. starego typu immobilizer rozbrajany jest wraz z otwarciem samochodu"- koniec cyt. -jest to wypowiedź znaleziona w necie n/t centralki oraz immo w mercu , de facto idealnie pasuje do mojego przypadku.Alarm sam zakładałem i nie ma to nic wspólnego z obecną sytuacją. Na piątek umówiłem się do magika który mi to zrobi. Sądziłem że na forum znajdzie sie ktoś z podobnym przypadkiem i wie jak wypiąć immo. Pozdrawiam.

  • #36 06 Mar 2010 09:24
    Javoreczek
    Poziom 22  

    cenoley napisał:
    jest to wypowiedź znaleziona w necie n/t centralki oraz immo w mercu , de facto idealnie pasuje do mojego przypadku.


    Ten cytat jest oczywiscie prawdziwy, ale nie odnosi się do wszystkich Mercedesów klasy C, czy odnosi się do Twojego odpowiedź znajdziesz w nr VIN (chyba, że już wiesz), bo rozumiem, że sprawdziłeś wszelkie bardziej pospolite przyczyny niedziałania rozrusznika typu jego usterka, usterka kostki stacyjki, zaśniedziały jakiś styk gdzieś ?

    cenoley napisał:
    Sądziłem że na forum znajdzie sie ktoś z podobnym przypadkiem i wie jak wypiąć immo.


    Tego chyba nie powinienieś oczekiwać :wink:
    Link

  • #37 12 Mar 2010 23:45
    cenoley
    Poziom 10  

    Problem rozwiązany, pompka centralnego nie sterowała przekaźnikiem odcinającym rozrusznik.Dzięki za zainteresowanie tematem.

  • #38 03 Paź 2010 17:35
    konik9
    Poziom 12  

    Witam koledzy, mam Merca c180 95r kluczyk - scyzoryk, wiec musi być tam immo. Moje pytanie co odcina immo po zamknięciu samochodu z pilota scyzoryka gdy na drzwiach miga czerwona lampka? Czy jest w nim immo? W pilocie cały czas dioda świeci. Wylutowałem całkowicie mikrostyk i nadal świeciła.

  • #39 04 Paź 2010 15:43
    Hans30
    Poziom 28  

    konik9 ty chyba żartujesz ? przeczytaj regulamin i zmień swój post
    Nie wolno publicznie udzielać informacji jak usunąć zabezpieczenie fabryczne ( w twoim przypadku immobiliser) większość z nas wie jak to usunąć ale nikt ci tego nie powie oficjalnie na forum . Co do reszty twojego tematu pilot jest do naprawienia.
    Sprawdzenie obecności i sprawności immobilisera w twoim aucie jest proste:
    Wejdź do auta zamknij drzwi pilotem odczekaj moment i spróbuj go odpalić ( nie
    otwieraj go przed odpaleniem pojazd ma być zamknięty pilotem cały czas)
    Sam będziesz widział czy odpali czy nie .

  • #40 02 Lis 2010 22:35
    Rafałczu
    Poziom 1  

    Witam wszystkich, mam problem w mercedesie c220 2003r. 2.2 cdi , po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ( rybka ) i ponownej próbie uruchomienia auta - brak reakcji ( stacyjka nie reaguje na kluczyk ) Przy drugim kluczyku jest to samo :(

  • #41 15 Sty 2014 18:47
    W.Waldemar
    Poziom 1  

    chyba mam też ten sam problem,autko stało 2 tygodnie i padł akku. otworzyłem scyzorykiem wymieniłem akku na początku rozrusznik nie reagował ale po kilku razach zapalił przejechałem 40km po czym stał ok 6h wsiadłem wróciłem bez problemu stał znowu 7 dni i chcąc odpalić ani drgnie rozrusznik na krótko kręci ale nie zapala wydaje mi sie że z tym akku to podobny przypadek
    gdzie szukać problemu :?: