Witam. Mechanik zdjął kierownice z poduchą na odłączonym akumulatorze, później podpiął akumulator i przekręcił zapłon(bez podpientej poduszki). Jak wszystko poskręcał to świeci się SRS. Nie wiem co jeszcze tam grzebał. Podpiął się Launchem i wyszły takie błędy:
1) 906C Fault in CAN communication with control unit N93 (Central gateway control module)
2) 9102 The resistance value in the ignition circuit containing component R12 13 (Driver airbag ignition squib 1) is too low
3) 9103 The resistance value in the ignition circuit containing component R12 13 (Driver airbag ignition squib 1) is too high
4) 9122 The resistance value in the ignition circuit containing component R12 14 (Driver airbag ignition squib 2) is too low
5) 9123 The resistance value in the ignition circuit containing component R12 14 (Driver airbag ignition squib 2) is too high
Co może być walnięte?? czy mechanik coś popsuł?? Jak to naprawić? On sam nie wie co to dokładnie jest.
1) 906C Fault in CAN communication with control unit N93 (Central gateway control module)
2) 9102 The resistance value in the ignition circuit containing component R12 13 (Driver airbag ignition squib 1) is too low
3) 9103 The resistance value in the ignition circuit containing component R12 13 (Driver airbag ignition squib 1) is too high
4) 9122 The resistance value in the ignition circuit containing component R12 14 (Driver airbag ignition squib 2) is too low
5) 9123 The resistance value in the ignition circuit containing component R12 14 (Driver airbag ignition squib 2) is too high
Co może być walnięte?? czy mechanik coś popsuł?? Jak to naprawić? On sam nie wie co to dokładnie jest.