Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

A4 Awant 1.9TDI Zimny odpala wchodz na 900obr.

08 Lis 2008 14:36 1038 6
  • Poziom 11  
    Kiedy silnik się zagrzeje i odpalam znowu wchodzi na 2000 obr. i natychmiast spada do 900obr. nie szarpie dobrze przyśpiesza pali w normie.Nie łapie temperatury max to 60 stopni. Vag pokazuje że coś się dzieje z nastawnikiem pompy wtryskowej. Czy może być coś innego bo na nastawnik to nie typowy objaw

    pozdrawiam
    metonax
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 19  
    Jeśli nie łapie temperatury to sprawdż czujnik temperatury
  • Poziom 13  
    Wudaje mi sie ze jest uszkodzony nastawnik dawki
  • Poziom 12  
    sprawdz czujnik temp paliwa
  • Poziom 11  
    Otóż okazuje się że tak nie jest do końca jak opisywałem.Wczoraj byłem trochę dalej ,jakieś 200km. i mogłem zaobserwować dokładniej. .Okazuje się że temperatura osiąga 90st tylko trochę póżniej chyba dlatego że jest już na dworze zimniej...Jak odpalam rano jest wszystko o.k. wchodzi na 900obr.jakiego ma wtedy kopa nie wiem bo nie wolno zimnego dieselka poganiać za bardzo natomiast wiem na pewno że moja niunia straciła cały swój młodzieńczy wigor.Już jak jest po rozgrzewce na zegarze nie zobaczę więcej jak 110 NIE MA MOCY JEST MUŁOWATY

    No i co koledzy na to
    miał już ktoś w swojej niuni takie zjawisko?
  • Poziom 35  
    Moim zdaniem turbina do przeglądu - zapewne masz turbinę ze zmienną geometrią łopatek i nagar utrudnia pracę turbiny. Może też szwankowac pompa. W jakim stanie są filtry ?, w szczególności filtr paliwa. Czy pompa nie łapie fałszywego powietrza, bądź interkuler.
  • Poziom 11  
    dziękuję kolegom za rady ,ja kiedy staram się udzielać komuś rad kieruję się wiedzą i doświadczeniem a pracuję w elektronice cho cho cho albo i więcej z samochodówką nie mam jeszcze takiego doświadczenia a szczególnie z dieselkiem miałem benzynówki. Dziś byłem u znajomego mechanika silnikowca ,podłączył system diagnostyczny i czarno na białym zdiagnozował czujnik ECL chyba taki a może coś przekręciłem .W każdym razie jest on odpowiedzialny za ilość jedzonka ile dostaje motor a napisałem że jest mułowaty i powyżej 110 może 100 nie wydoli nie ma kopa.
    Dzięki piękne za zainteresowanie tematem
    Temat zamknięty bo już wiadomo co jest
    O kosztach naprawy tego czyjnika wraz z robocizną powiadomię w oddzielnym poście
    pozdrawiam
    METONAX