Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ford mondeo 1.8 2000r 115km problem z gazem

08 Lis 2008 21:19 10706 46
  • Poziom 9  
    Witam,rownież jestem użytkownikiem forda mondeo 1.8 z 2000 roku. Autko kupiłem w grudniu zeszłego roku, zaraz po zakupie założyłem gaz sekwencyjny w pełnej opcji za 2500zł. zrobiłem około 20tyś km i coś zaczeło mi sie dziać, mianowicie: rano gdy odpalałem nierówno chodził a z czasem coraz gorzej że ledwie ruszałem,aż do momentu osiągnicia optymalnej tepm silnika wtedy troche sie polepszało. A co do spalania wzrosło z 12 do 15 litrów. Zacząłem jeżdzić po mechanikach. Z ich poleceń wymieniłem świece, przewody WN , sonde i nic nie pomogło. Skierowano mnie w końcu do mechanika tylko od Fordów.On wymienił 8 zaworów z regeneracja głowicy. Po zrobieniu zrobiłem około 2500 km i sytuacja zaczyna sie jakby powtarzać tylko w duzo mniejszym stopniu. Gdy jest zimny ma nierówną prace i potrafi szarpać czasami i jest słabszy.Ten sam mechanik powiedział że może byc to przpływomierz,ale nie wiem czy może mieć aż tak duże znaczenie w pracy silnika.
    Proszę o pomoc
    Z góry dziekuje i pozdrawiam
  • Poziom 18  
    Po odpaleniu na benzynie chodził nierówno czy po przejściu na gaz?
  • Poziom 17  
    a na pokrywe zaworów masz czarna czy jeszcze srebrna jesli czarana powinny byc dołozony lubrificator oleju który pod wpływem podcisnienia zasysa olej którym sa smarowane zawory i gniazda zaworowe bo w twoim przybadku silnik tego wymaga bo gniaza zaworowe sa z z takiego materiału który musi byc smarowany bo gaz jest za suchym paliwem to tego silnika i to jest najczestsza przyczyna wypalania sie zaworów z fordzie
  • Poziom 9  
    po odpaleniu nawet na benzynie tak chodził. A pro po pokrywy to mam czarna, tak tylko co to teraz da jak nierówno chodzi. przecież znowu zaworów nie bede robił. Słyszałem ze można również dokupić zawory przeznaczone do gazu, tylko nie jestem tego pewien.
  • Poziom 33  
    Zawory są dostępne. Sprawdź luzy zaworowe na początek. Zaczęła sie przygoda z gazem. Gaz to syf i niszczy samochody.
  • Poziom 14  
    marek1977 napisał:
    Gaz to syf i niszczy samochody.


    Rozwiń kolego temat,jestem ciekaw Twojej teorii dotyczącej niszczenia silników przez gaz ......
  • Poziom 33  
    Ja już swoje napisałem w innym poście na ten temat i nie będę się produkował od nowa. Chociażby wypalające się zawory. I nie pisz głupot ze to nie od gazu. A nowsze zeteci absolutnie się do gazu nie nadają i dobrze o tym wiecie, a mimo to zakładacie go ludziom bo widzicie w tym kasę. A później umywacie rączki. Widziałem nie jedną głowicę uszkodzona przez gaz. Zaprzeczysz że gaz szkodzi?
  • Poziom 17  
    marek1977 napisał:
    Ja już swoje napisałem w innym poście na ten temat i nie będę się produkował od nowa. Chociażby wypalające się zawory. I nie pisz głupot ze to nie od gazu. A nowsze zeteci absolutnie się do gazu nie nadają i dobrze o tym wiecie, a mimo to zakładacie go ludziom bo widzicie w tym kasę. A później umywacie rączki. Widziałem nie jedną głowicę uszkodzona przez gaz. Zaprzeczysz że gaz szkodzi?

    ale pierdoly czlowieku wypisujesz heheh.
    Zapraszam na www.mondeoklubpolska.pl i poczytaj sobie ile mondki robia na gazie.Ja sam mam nastukane 60 tys. i na I generacji.Rano plai z pierwszego,zadnych falowan,wibracji.Wiadomo,ze w dziale lpg znajdziesz przypadki problemow,bo po to ten dzial zostal stworzony.Ale czytajac tam posty zauwazysz,ze to glownie wina ludzi instalujacych gaz ,a nie ZETECA.Widzialem glowice sciagnieta w 1.6 po 300 tys,w tym 3/4 na gazie i.....zadnych sladow zuzycia ponad to co moze byc po takim przebiegu.Jak masz uboga mieszanke to Ci powypala zawory i juz.A co na benie,jak jeszcze nikt w naszym kraju nie slyszal o lpg to zaworow bnie wypalalo w silnikach,nie braly litrami olejow.Bylo tak samo tylko,ze teraz to najlepiej na gaz zwalic.
    Auto np. chodzilo na benie oki,jacys magicy zaczeli zakladac gaz i nagle przestalo chodzic oki.Potem klient kaze wyjac instalke i okazuje sie,ze znowu auto chodzi git.Jedzie do innego gaziarza,ten zaklada instalke i nagle okazuje sie,ze wszystko gra.....
    mam drugie auto na gazie i ejstem zadowolony.
    W 205 tce silnik robilem po zalozeniu gazu.Moglbym powiedziec,ze gaz tak przyczynil sie do tego.Jednak okazalo sie,ze pompa wodna siadla na amen.Wszystkie lopatki sie urwaly,a ze tam sa tuleje "mokre" ,nie bylo obiegu to sie poscieraly pierscienie.I ci?.Moge napisac,ze to przez gaz,ale jakbym go nie mial to tez bym silnik robil.
    Wole lpg niz klkeota i problemy zwiazane z kiepsdka jakoscia ropy.
  • Poziom 33  
    Gaz to jest do zapalniczek... i to tych gorszych bo te lepsze są na benzynę...

    Labobas jak całą swoją wiedzę czerpiesz z forum mondeo to.... idź się zagazuj. Ale zanim pójdziesz, wytłumacz mi jedno. Czemu w przypadku forda (i niektórych innych producentów, ale rozmawiamy o fordzie) dostępne są głowice przeznaczone do gazu? :lol:
  • Poziom 17  
    A Ty co chodzisz do wrozki i z fusow lub kart odgadujesz?Bo sadzac po tym co piszesz to wiedzy nie amsz zadnej,nawet ksiazkowej wiec oblej sie benzyna,[podpal i delektuj nia.

    WIesz nie chce mi sie z toba polemizowac ,ale zrobie wyjatek....
    uzyj troche inteligencji i zauwaz,ze to tylko zbijanie kasy na klientach.Swiece specjalnie do gazu,oleje tylko do gazu.Niebawem pojawia sie zarowki oswietleniowe i pokrowce tylko do aut zasilanych lpg.
    Wyjedziesz mi z temperatura spalania wyzsza na gazie i takei tam,ale skoro tala z ciebie alfa i omega to wiesz,ze kazdy silnik,a przynajmniej wiekszosc ma pewien zapas i nie jest robiony na styk,jeszcze pewnie rzucic tekst o smarowaniu paliwem ....
    Co do glowic to moze ty mi wytlumaczysz dlaczego samochody stojace w salonie,nowka sztuka moze miec zalozona instalke gazowa fabryczna i daje salon autoryzowany na to gwarancje???Dodam,ze auto niczym sie nie rozni o tych innym sojacych na "stoku".Zadnych doplat o glowice czy inne drobnostki.A placi klient tylko za instalke,myslisz,ze glowice wymieniaja? heheh Pewnie wtedy by to kosztowalo 1/4 auta.
    Wiedz zyj sobe w swoim naiwnym grajdole myslowym.
    Oprocz teorii jeszcze istnieje praktyka panie "wszechwierdzacy".
  • Poziom 33  
    Wiedzy to brakuje Tobie, tak samo jak argumentów co widać w Twoich postach. Na temat silnika ZETEC nie masz zielonego pojęcia, ale zaraz poszukasz w necie i będziesz wiedział "wszystko" :). Kolega ma silnik z regulowanymi zaworami za pomocą płytek, a nie jak w starszej jego konstrukcji z hydrauliczna kompensacja luzów zaworowych. Jak ktoś zrobił 300k 1.6 na gazie w focusie to powiedziałeś najlepszy kawał świata. Może 30 bo z takimi się spotkałem. Co do świec to istnieje co takiego jak ciepłota pracy świecy, ale ty niestety o tym nie wiesz. Gaz w aso Ci założą i na gaz dostaniesz, ale według prawa producenta stracisz na samochód gwarancję (poczytaj warunki gwarancji). Producent konstruując samochód przewidział silnik do spalania paliwa lub/i gazu o ile z taką instalacją auto wyprodukują, co robią. Twój zapas temperatury kończy się zwichrowana głowicą, a w niektórych przypadkach wymiana całego silnika.

    Labobas napisał:

    Oprocz teorii jeszcze istnieje praktyka panie "wszechwierdzacy".

    Właśnie. Twoja cała praktyka opiera się na posiadaniu samochodu na gaz.
  • Poziom 17  
    Umiem czytac i wiem,ze kolega ma czarna pokrywe zaworow i w tych silnikach trzeba czesciej regulowac luz zaworowy ,gdy ma sie gaz.Ile znasz osob,ktore maja czarne zeteki i maja gaz? co?.Ilu wypowiedzi czytales osob ,kotre maja takie zeteki na gazie madralo?Kpisz z forum,a tam najwiecej jest osob majacych takie zagazowane silniki.Czytaj te swoje ksiazki,ale nie zapominaj pogadac z ludzmi,ktorzy uzytkuja takie auta.
    300 tysiakow bylo nastukane w 1.6 w mondeo,ale z pewnoscia nie wiesz,ze w mondziakach taka jednostka napedowa wystepowala.Auto od nowosci w firmie i od razu zagazowane.
    Wow normalnie blysnales z tymi cieplotami swiec,alez ty madry.Skoro myslisz,ze tylko ty posiadasz taka wiedze to sie mylisz.Teoria teoria ,a praktyka praktyka.W moim mondziaku najzwyklejsze swiece motocrafta bez zadnej zmiany przerwy na swieczce.Mam juz na nich 30 tys.Nie sa wypalone,wszystko z nimi oki,ale przeciez dla ciebie ksiazka madrzejsza.
    Ja lacze praktyke z teoria,przy czym praktyka czesto koryguje teorie.
    Dam przyklad.Pracowalemw salonie samochodowym,przez dlugi okres czasu polecano olej mobila,trzeba bylo lac bo straci sie gwarancje.Mowiono trabiono,ze na tym oleju silnik najlepiej dziala,ze na innym wyzionie ducha.PO jakims czasie zmieniono ,podpisano umowe z innym producentem oleju.I co znowu to samo,ze konstrukcyjnie silnik wlasnie do tego oleju jest przystosowany.I tak jest ze wszystkim, wiec trzeba miec troche w glowie,zeby nie dac sie naciagac.
    Z ta gwarancja to glupoty piszesz.Nie tracilo sie.
    I nie strasz ludzi zwichrowanymi glowicami i takimi pierdolami.Masz dobrze wyregulowana instalacje i zalozona poprawnie to auta robia setki tysiecy na gazie.
    Swego czasu w Sobieskim jezdzily 406 stki na gazie i co.....?Przebiegi takie milay na lpg,ze zwykla benzynka by sie nie powstydzila.
    Nie narzekam na moja praktyke,ale samo posiadanie takiego auta tez wiele uczy,najlepiej to nie miec i sie wymadrzac.
  • Poziom 9  
    Dobrze także powiedźcie mi w koncu czy ewentualne wyregulowanie zaworów coś pomoże? Skoro niedawno była robiona ta głowica to mechanik powinien to wyregulować. Zaobserwowałem jeszcze, gdy odłączę wtyczke od przepływomierza to pracuje troche rowniej bez roznicy czy na zimnym czy cieplym. mam jeszcze jedno pytanie, czy jak pojade na komputer to wykarze jakąś wadę? Już sam nie wiem co robić.
  • Poziom 33  
    Jak mondeo wchodziło na rynek pracowałem już w aso forda gdzie pracuję do dziś. A Ty? 1.6 miał dekiel srebrny, a co za tym idzie miał hydraulikę, czyli inną konstrukcje głowicy... Kończę z Tobą rozmowę bo dla mnie jesteś zerem co nabija posty nie wnosząc nic do tematu.

    Marcinek2211 - jeżeli po odpięciu mafa usterka ustępuje, to wskazuje to na uszkodzony maf, ale co na benzynie wskazuje usterkę to na gazie to się nie sprawdza. pojedziesz do gaziarzy to powiedzą że to nie wina gazu.

    Sprawdź przewody do egru, albo go wogóle zaślep (jest w okolicach cewki), przewody odpowietrzenia skrzyni korbowej zwłaszcza z tyłu za silnikiem idzie przewód do kolektora który się zasysa, oraz zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej który powinno się wymieniać co 45 tysięcy ale nikt tego nie robił. Nie słychać syczenia?
  • Poziom 15  
    witaj! straszna kótnia nawiązała się a w sumie nic nie wniosła i kolega został z problemem. Każda ze stron ma swoje racje i z wypowiedzi jakie stosują to tylko może być gorzej. Na twoim miejscu kolego jeśli przeprowadziłeś regenerację głowicy ( a muszę wierzyć na słowo że została zrobiona prawidłowo) to masz problem z instalacją zapłonową . Na początku sprawdź świece zapłonowe ustaw przerwę na 0,8 mm, ja wiem że powinna być większa ale nic się nie stanie bedzie chodził na benzynie i na gazie, następnie wykręć świece i obejrzyj dokładnie izolatory muszą jasno brązowe jak jedna będzie czarna wymień ją jak dwie to może być uszkodzony przewód zapłonowy albo cewka zapłonowa bo dwie świece jest małoprawdopodobne aby były naraz uszkodzone. Sprawdź przewody zapłonowe miernikem nawet tym za 20 zł powinny mieć do 5 do 10 kom brak przejscia kwalifikuje do wymiany, jak masz przewody produkcji krajowej to sprawdź czy zakończenie przewodu zapłonowego dobrze nachodzi na końcówkę swiecy bo przewody wysuwają sie z gumowej nasadki. Pozostała cewka zapłonowa ale tej sam nie sprawdzisz a z autopsji wiem że im młodszy ford tym gorszej jakości części dlatego znajdź cewkę dobrą oryginalną fordowską na szrocie, zamień i sprawdź jak silnik prasuje nie kupuj nowych cewek na allegro za 100zł bo przy pracy na gazie szybko ulegają uszkodzeniom jak to wszysto zrobisz napisz jak ci poszło będziemy dalej mysleć jak rozwiązać twój problem. Powodzenia!
  • Poziom 9  
    A pro po syczenia to nic nie słychać,ale ewentualnie sprawdzę tą możliwość, jesli chodzi natomiast o świece i przewody to wymieniałem je 2 tygodnie temu na oryginalne motocrafta także mysle że to nie jest to. Narazie dziękuje i sprawdze otrzymane wskazówki. Jak nic nie pomoże bedę pisał dalej.
    Dziekuje i pozdrawiam
  • Poziom 17  
    Coz dla nmnie to nic nie znaczy,ze pracujesz 15 lat w ASO.Ciekawe dlaczego ludzie omijaja ASO i maja takie negatywne opinie o mechanikach tam pracujacych.A Ty jestes tego kolego przykladem sadzac o formie wypowiedzi i napastliwosci.
    Dla mnie jestes jeszcze mniej niz zerem,ja w przeciwienstwie do Ciebie nie patrze na licznik postow tylko staram sie pomoc ludziom.Twoja logika mechanika ASO to najlepiej zaraz napisz koledze,zeby nowa glowice kupil bo ta sie do niczego nie nadaje.Ode mnie sie odczep kolego.W rece takiego mechanika bym nigdy auta nie oddal bo od razu zaczelo by sie psuc.

    Do kolegi jeszcze majacego problem.Zasugerowano CI,ze to moze byc EGR lub odpowietrznik.Jak nie znajdziesz EGR-a to sie nie martw.Wychodzily modele bez EGR i jak tak masz to tylko sie cieszyc:))
    Po zlozeniu glowicy mechanior powinien Ci zawory wyregulowac.Sprawdz do tego jeszcze raz ustawienia instalki.Sorry,ale nie wierze,ze nagle dobrze zrobiona glowice gaz zalatwi po paru tysiacach.Jezeli chcesz wiecej poczytac o instalkach w mondkach,problemach ,ich braku...zapraszam na forum mondeo.Poznasz opinie ludzi,ktorzy maja mondka przez pare lat z czarna pokrywa zaworow i wszystko chodzi w jak najlepszym porzadku .
  • Poziom 33  
    "krasomówca" ale z Ciebie przypadek....

    Jesteś fachowiec to napisz mi coś o silniku 2.3 w mondeo.

    Moja ciekawość czemu kolega Labobas zaprasza na siłe na MKP doprowadziła mnie do tego forum gdzie o dziwo on jest moderatorem!!! O RETY!!! Ale T masz wiedzę:

    "Ale na serio.Moim zdaniem ford poprostu badziewiarski olej zalewa do skrzyn.Albo skrzynki sa badziewiarskie i lepszy olej je dobija albo.juz sam nie wiem.
    Kiedys w 205tce zalewalem orginalny do skrzynki ,jakos to chodzilo,ale ,ze mialem lepszy dolalem i........nawet zima biegi na zimnym wchodzily pieknie.Dla mnie jest to nie do pomyslenia,zeby przy temperaturach blisko zeru,ale na plusie olej az tak gestnial.Porazka."

    Co ty wiesz na temat MTX?

    jak wyczyscilem bocznikowy to podobny objaw minal,tak jak Netoper mowi,doczysc jeszcze przeplywke i zrob samoadaptacje.

    W monedo jest zawór wolnych obrotów, ale wy nigdy ich nie rozróżniacie LOL

    Albo na temat gazowania:
    http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?na...ums&file=viewtopic&p=639226&highlight=#639226


    Człowieku ty jesteś na prawdę zerem.


    Do moderatorów - zablokujcie go, niech się nie męczy.
  • Poziom 17  
    Ty sie masz za fachowca,ktory zjadl wszelkie rozumy.Silnik 2.3 nie znajduje sie w kregu moich zainteresowan i nie jest tematem tego watku.Jezeli bedzie temat o tym silniku,nie bede zabieral glosu.
    I na marginesie ,nie chcwal sie ,ze pracujesz w ASO, a dlaczego?Przeczytaj jeszcze raz mojego posta powyzej.
    A powiedz mi the besciaku z ASO.Skoro ktos na czarnej pokrywie przejechal z gazem 100 tys. to klamie i zakrawa to na fantastyke?A moze trafil mu sie wyjatkowy egzemplarz?
  • Poziom 33  
    Mógł przejechać, ale bez gazu przejeździ jeszcze dłużej :) Wypowiadasz się na temat silników i gazu a twoja wiedza kończy się na Twoim samochodzie i zamontowanym w nim gazie. Nie jest w kręgu Twoich zainteresowań buhahahaha
  • Poziom 17  
    Jeszcze nie skonczyl jazdy,tak wiec wszystko przed nim:)))a tutaj sie brednie wypisuje,ze po paru tysiacach glowica przez gaz zniszczona buahahaha.

    Wiesz Twoje myslenie jest bardzo plytkie i widzisz tylko czubek wlasnego nosa.Nie bede Ci sie tu tlumaczyl z mojej wiedzy,mnie i innym jakos sie przydaje tylko jakos zadziwiajace jest to,ze ludzie jezdza do ASO wydaja kupe kasy,mechanicy podobni Tobie wymieniaja dobre podzespoly,a auto jak nie jezdzilo tak nie jezdzi.Potem wchodzi czlowiek na forum,szuka ,czyta i sie okazuje,ze ktos mial tak samo i znalazl przyczyne.Naprawa kosztowala pare zloty.Ale zostan sobie tam ,gdzie jestes.Mnie to lata.
  • Moderator Samochody
    Kolego Marek1977, a może po założeniu gazu do ZETECA to jeszcze kury przestaną się nieść ? Bo to że od gazu wichruje się głowica to mnie naprawdę rozśmieszyło, może jeszcze zawieszenie się szybciej wybija? Prawda jest taka - Ford jest samochodem dobrym , dopóki jest nowy i jest na gwarancji, w późniejszej eksploatacji okazuje się że na tym samochodzie nie ma ani silnika, ani blachy, założycielowi wątka proponowałbym zrobić diagnostykę silnika, z pomiarem ciśnienia włącznie, wtedy wyjdzie czego tak naprawdę silnikowi brakuje , bez wymieniania części na ślepo.
    A gdzie tu są moderatorzy?
  • Poziom 17  
    Silniki nie sa zle.Z reszta kazdy silnik jak sie dba o niego posluzy dlugo.Ja koledze,zalozycielowi watka przeslalem pewien link do innego forum,zeby poczytal o podobnych przypadlowsciach.
    Co do rdzy masz racje,niestety nie przylozono sie do tego w fordzie.Trzeba dbac ,sprawdzac dolne ranty drzwi,tylnie nadkola.
    Z reszta jak ktos dba tak ma.
    Popieram,zrobic diagnostyke silnika.
  • Poziom 33  
    Robokop nie chodziło mi że od gazu tylko mądre stwierdzenie LaBobasa że silniki mają margines temperatury. przeczytaj uważnie wątek.

    LaBobas W mkIII we wszystkich bez wyjatku była montowana klimatyzacja. Tak a propos Twoich wypocin na MKP
  • Poziom 17  
    a co moze nie maja?
    mnie tylko chedzi,zeby walsnie takie osoby niee straszyly ludzi posiadaniem gazu.Bo w zyciu sie okazuje,ze cos co nie ma prawa dzialac......swietnie sobie radzi.Mowie ogolnie w tym momencie.Skoro auta robia tyle tysiecy,w tym czarne zetec'i to jednak nie ma przeciwskazan konstrukcyjno materialowych.Chodzi tylko o pilnowanie luzow zaworowych.Na benie tez jak nie bedziesz luzow regulowal to zajezdzisz silnik.Moze troche pozniej,ale fakt pozostaje faktem.
  • Poziom 33  
    http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?na...ums&file=viewtopic&p=647542&highlight=#647542

    powoli zaczynasz twierdzić że gaz jednak niszczy silnik. Czytam Twoje posty na MKP i włosy mi się jeżą pod pachami :not:

    W zetecu na benzynie z zasady kończy sie tylko na sprawdzeniu luzów. Za to na gazie trzeba to robić dużo częściej, co niesie za sobą koszta. Sporo"mechaników" zdejmuje do tego wałki przez co koszt jest wysoki - nowy rozrząd.
  • Poziom 17  
    Twierdze,ze wszystko robione z glowa dziala poprawnie.Oczywiscie,ze zle wyregulowana mieszanka zniszczy silnik i to nie ma znaczenia czy srebrna pokrywa,czy czarna ,czy zlota.Czyli uwazasz,ze na benie przy zlej regulacji zaworow lub jej braku nie ma prawa dojsc do wypalenia zaworow?No coz jezeli tak twierdzisz to nijak nie ma sie to do rzeczywistosci,gdzie na wlasne oczy widywalem silniki tylko benzynowe z wypalonymi zaworami.
    Przeciez napisalem,ze trzeba czesciej sprawdzac luzy zaworowe przy gazie,ale to stwierdzenie nie znaczy to samo co,zetec nie nadaje sie do zagazowania.W MK III tez gazownicy mowia,ze silniki nie nadaja sie do gazu.Koledzy zagazowali,tluka kilometry i wszystko dziala.
    Co do pisania na MKP to w ktorym miejscu cos Cie zdziwilo??Moze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.Powiem CI tylko tyle,ze masz typowe podejscie ASOwego mechanika do wielu spraw.Tylko jak mowie....zycie koryguje te czesto wyimaginowane rzeczy twierdzone przez mechanikow z ASO.Z reszta cos w tym jest ,ze ludzie Was omijaja z daleka.
    Co do mechanikow to jak jest dobry czytaj DOBRY to nawet uszczelniacze potrafi wymienic przez zrzucania glowicy.Nie wszedzie sie da,ale super mechanicy wola zrzucic tam nawet gdzie sie da i skasowac klienta.
  • Poziom 33  
    Ludzie omijają nas do czasu aż sami czegoś nie spi****lą, albo papraki w krzakach nie potrafią naprawić. przyprowadzają wtedy do serwisu samochód na sznurku rozbebeszony i proszą żeby naprawić. Takie z Was orły. A z tego co mi wiadomo MKP korzysta z ASO forda :)

    Zatrudnij sie w aso, będziesz zarabiał dobre pieniążki, a wnioskuję że masz taka olbrzymią wiedzę na temat samochodów i prędko będziesz się wspinał po drabinie kariery i sądzę że za jakiś rok będziesz mistrzem serwisu. Albo dalej sprzedawaj banany na bazarze...

    Jest temat o mondeo V6. jakiś kolega ma problemy bo połamał przewody podciśnieniowe i nie wie jak podłączyć nowe. Może mu pomożesz, czy dalej będziesz się mądrzył w każdym dostępnym temacie o gazie? Czy ten silnik tez nie jest w kręgu Twoich zainteresowań? :)

    Co to za sztuka wymienić uszczelniacze bez demontażu głowicy? :D
    Wy a MKP jesteście tak zdolni że pierścienie wymianiacie bez demontażu głowicy,bo wychodzą wam do dołu :D
  • Poziom 17  
    Coz kolega samym soba daje swiadectwo kto pracuje w ASO.Swoja wiedze wykorzystujecie do tego jak nabic klienta w butelke.Skoro jestes taki wnikliwy to poczytaj wiecej postow jak chlopaki psiocza na ASO i jakie im numery wyczyniali.Jak chlopaki korzystali i zrezygnowli bo spierniczyli w ASO auto.I gdzie MKP korzysta z ASO forda???????????????Moze czesci kupuja,a ze jedna sztuka sie trafi to nie uogolniaj,ze wszyscy madralo.

    I widzisz "wszechwiedzacy" ja sie wypowiadam w tematych z ktorymi sie spotkalem,a nie bajki opowiadam o wszystkim i o niczym.To od Ciebie bije to,ze uwazasz siebie za takiego,ktory zjadl wszelkie rozumy.
    I nie mam zamair pracowac w takim bagnie jak ASO i oszukiwac ludzi,moze Ty masz to we krwi juz po tej 15letniej karierze w ASO,ale nie ja....

    Czlowieku nie bedziesz mi mowil czym sie interesuje.W 205tce mailem problem z obrotami,zaprowadzilem do ASO bo juz sie mozliwosci wyczerpaly i co???Skasowali mnie niezle,wymienili swiece,posprawdzali,podciagneli obroty i tyle.A problem pozostal.Ja jednak szukalem i rozwiazalem go...wystarczylo uszczelke w gazniku miedzy deklami wymienic i...ustapilo.Takich przykladow mam duzo...wiec nie opowiadaj mi glupoty o ASO.Wasza wiedza nie jest warta kasy jaka sie placi.

    No w ASO nie chca tak wymieniac uszczelniaczy heheheh bez zrzucania glowicy:)))Czyli heheh oszukuja klienta,placi sie za sciaganie glowicy,uszczelki,a Wy nie robicie tego,ale za to kasujecie BRAWOOOOOO.


    No widzisz jak sprytnie wymieniamy pierscienie:))))Ty zapewne jeszcze musisz zdjac deske rozdzielcza i plastiki,bo wtedy wiecej klienta skasujesz.
  • Poziom 33  
    Jeżeli masz jakieś dowody że Cię oszukano możesz iść do sądu. Jeżeli nie nie posądzaj nikogo o kradzież lub oszustwo bo stąpasz po kruchym lodzie.

    Tak na marginesie. Przy moim nicku jest przynajmniej "pomógł", Przy Twoim nie dość że nie ma, to się mądrzysz jak byś wszystkie rozumy pozjadał i do tego obrażasz innych użytkowników forum. Więc nie jesteś taki mądry jak sądzisz, a ja nie jestem taki głupi jak uważasz.

    Narzekasz na ASO. Napisz w końcu gdzie pracujesz. Zobaczymy jak w Twojej branży świadczy się usługi.