Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW VENTO 1,8 1995r. nie odpala

wolly1231 09 Lis 2008 15:23 5460 11
  • #1 09 Lis 2008 15:23
    wolly1231
    Poziom 9  

    Witam, mam problem z moim Vento. Czasami robi mi psikusa i nie odpala, tzn. odpala na sekundę i od razu gaśnie, próbowałem dodawać gazu, ale nic z tego, co to może być? Proszę pomóżcie.

    0 11
  • #2 09 Lis 2008 16:43
    autoas
    Poziom 42  

    Kontrolki to tam raczej nie ma, ale masz rację że, wygląda to na immo
    Możesz obrócić kluczyk o 180 st. i spróbować jeszcze raz, może masz pełno wisiorków przy kluczach, może kłopoty na pętli, na stykach itp itd

    0
  • #3 09 Lis 2008 19:06
    ecsb
    Poziom 16  

    Proponuję zamienić kluczyki i obserwować sytuację

    0
  • #4 09 Lis 2008 19:21
    gordon1
    Poziom 14  

    Sprwdz wtyczke od anteny , w A4 z 95 jest kontrolka to czemu tu nie , przeca to VW ?

    0
  • #5 11 Lis 2008 09:22
    wolly1231
    Poziom 9  

    Mam ten immobilizer w kluczyku (ta kostka magnetyczna) i nie mam kontrolki lampki immo. jak na razie zdażyło mi się to dwa razy i będąc laikiem nie zwracałem uwagi na takie rzeczy jak , czy świecą nawet kontrolki zapłonu, może to stacyjka?
    Nie wiesz co odcina i dokąd dochodzi immo i jak go obejść?
    Dzięki za zainteresowanie:-)

    Dodano po 7 [minuty]:

    Nie wiem, czy może to mieć jakieś znaczenie, ale przed tym jak to się pierwszy raz zdażyło to zostawiłem go na parę dni na mieście i żeby mi go nie zwineli ściągnąłem wtyczkę z napięciem do pompy paliwa, tą na zbiorniku paliwa, może ją nie do końca założyłem z powrotem i coś w module (tym pseudo- komputerze)? Oczywiście sprawdziłem później i na pewno dobrze ją wcisnąłem, a drugi raz się zdażyło.

    0
  • #6 11 Lis 2008 10:00
    Tracer2
    Moderator - Telefony Stacjonarne

    Jezeli odpala na sekunde i gasnie to jest to problem fabrycznego imo .Moze pentla przy stacyjce nie kontaktuje ??

    0
  • #7 13 Lis 2008 10:18
    wolly1231
    Poziom 9  

    rozebrałem cały immo ten pierścień magnetyczny przy stacyjce i przewody do tej puszki z całym układem immo i jego rozebrałem i sprawdziłem wszystkie luty i podzespoły nic nie widać ,żeby się działo coś złego. Ale juz chyba znalazłem przyczynę lub jej część w stacyjce między niektórymi elektrodami jest przebicie, miernik wskazując opór tańczy tzn. opór raz rośnie, raz spada. Kupiłem tą kostkę u dołu stacyjki, wymienię i zobaczymy może się nie powtórzy- nieodpalanie :-) jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę się wypowiadać.

    Może ktoś wie jak ominąć immobilizer?

    0
  • #8 13 Lis 2008 12:11
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 16 Lis 2008 12:22
    wolly1231
    Poziom 9  

    1.chodziło mi o to że zdjąłem wszysko (pierścień wokół stacyjki do którego jak się włoży kluczyk to pole magnetyczne z magnesika w kluczyku jest indukowane przez cewkę w tym pierścieniu i wyłącza układ immo).
    2. dzięki za radę z tym emulatorem, ale myślę , że wystarczy zlutować dwa kabelki spośród tych czyba 4 które wchodzą w jednej kostce do skrzynki z układem immo i powinno grać, tylko pytanie które?

    0
  • #10 16 Lis 2008 17:53
    Cremon
    Poziom 14  

    W tym autku jest patent na ominięcie immo bez dokladania emulatora cala operacja trwa okolo 20minutek

    4
  • #11 16 Lis 2008 18:06
    momik12
    Poziom 31  

    wolly1231 napisał:

    2. dzięki za radę z tym emulatorem, ale myślę , że wystarczy zlutować dwa kabelki spośród tych czyba 4 które wchodzą w jednej kostce do skrzynki z układem immo i powinno grać, tylko pytanie które?

    Zamykam.

    0
  • #12 03 Cze 2011 13:33
    kicek81
    Poziom 9  

    Witam. Podzruc ten patent na imo prosze

    1