Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra x20DTH brak mocy, kontrolka silnika swieci blad P0400

10 Lis 2008 22:24 9898 8
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich użytkowników forum, czytając wiele pokrewnych tematów odnośnie problemu spadku mocy, niestety nie uporałem się z nim, wiec musze odświeżyć tematykę.
    Zaczynając od początku, po około miesiącu od zakupu samochodu, zauważyłem spadek mocy w moim dieslu, pierwsze swoje kroki skierowałem do przepływomierza ponieważ jest dość znana usterka w silnikach diesla, wcześniej oczywiście przeczytałem elektrodę w celu weryfikacji swoich spostrzeżeń. Po kilku dniach wymieniłem przepływomierz, skasowałem błąd P0400 poprawiło się nieznacznie ale wciąż to nie jest to samo, pomarańczowa kontrolka silnika na wolnych obrotach się pali, wiec następnym krokiem była wymiana zaworu EGR-WEST, (do wglądu z załączonych fotografiach ) także w tym momencie mamy wymieniony egr west i przepływomierz, skasowane błędy i niestety na wolnych obrotach ciagle silnik nie dostaje momentu, na wysokich obrotach ciągnie, jednak chciałbym cieszyc się samochodem korzystając w pełni z jego właściwości 
    Także bardzo proszę osoby które uporały bądź maja jakieś pomysły co mam zrobić aby to poprawić, na końcu chciałbym dodać ze mieszkam w Anglii wiec o tanim garażowym mechaniku nie ma mowy są jedynie autoryzowane serwisy w których zostawia się fortunę przy samym wjeździe.

    Z góry dziękuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Popraw temat inaczej trafi do kosza regulamin pkt 11.momik12


    Vectra x20DTH brak mocy, kontrolka silnika swieci blad P0400
    Vectra x20DTH brak mocy, kontrolka silnika swieci blad P0400
    Vectra x20DTH brak mocy, kontrolka silnika swieci blad P0400
  • Poziom 42  
    Ty chyba nie wiesz co to zawór EGR i gdzie on jest, sądząc po opisach na zdjęciach, wygląda, że masz trzy a powinien być tylko jeden :)
  • Poziom 10  
    Coz za zyczliwa wiadomosc, zawor co prawda jest jeden i znajduje sie pod plastikowa pokrywa w komorze silnika.
    Widze ze kolega sie nudzi w ten pozny wieczorek, i zamiast wniesc cos do tematu jedynie dodaje uszczypliwe komentarze.
  • Poziom 11  
    weż kolego sprawdz sobie turbinkę czy aby napewno masz na wolnych wartość doładowania potrzebną do prawidłowej pracy tego dość wymagającego silnika-pozatym kolega przynajmniej powinien podłączyć jaiś diagnometr przed jakimikolwiek kosztami na części a nie próbować naprawiać autka z forum -pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    Miałem to samo u mnie wystarczyło poczyścić elektrozaworki te dwa pokazane na zdjęciach one odpowiadają za zawór EGR oraz przedmuchać wężyki które dochodżą do nich i to jest 99% przyczyna tej usterki. Można też przeczyścić sam zawór EGR bo przeważnie pod nim jest też dużo nagarów i sadzy.
  • Poziom 10  
    dzieki serdeczne za wskazowki, w weekend bedzie chwila wolnego czasu to sie za to zabiore, i powiadomie o efektach tej pracy, bo moze ktos rowniez bedzie mial podobny problem.
  • Spec od samochodów
    Drobna korekta tylko jeden steruje EGRem drugi klapami zawirowań.