Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak i czy da się - ominąć immobiliser?

12 Nov 2008 04:28 73211 9
  • #1
    User removed account
    Level 1  
  • #2
    bartek_j
    Level 35  
    P1600 to problem z pamięcią w sterowniku raczej. Pewnie nawet nie dochodzi do miejsca w którym sterownik zechciałby pogadać sobie z immo. Niech ci oddaje kase ten kto to niby przeprogramował bo wygląda na to że usługi nie wykonał....

    A jaki to silnik ?
  • #3
    pkhenr
    Level 32  
    immo samo pewnie nie padło ale pętla wokół stacyjki, (Jeżęli jest to wersja niekompaktowa czyli immo z petlą przy samej stacyjce )ruszaj wtyczkami ,może przemierz pętle -takie uszkodzenia wcale nie sa rzadkie.Teraz tylko problem bo może coś nawywijali i nawet jak znajdziesz usterke to też nie przeczyta.
  • #4
    User removed account
    Level 1  
  • #5
    bartek_j
    Level 35  
    Bzdura z ta pętlą.

    Immo da się wywalić, trzeba zmienić zawartośc pamięci EEPROM w sterowniku. Ale nie w immo problem tu jest tylko w sterowniku.
  • #6
    User removed account
    Level 1  
  • #7
    bartek_j
    Level 35  
    Ta puszka z tą pętlą to właśnie układ immobilajzera. To w nim sa zapisane kody transponderów z którymi immo dokona autoryzacji i po jednym z dwóch niebiesko-czerwonych kabelków wyśle zezwolenie na pracę silnika do ECU czyli kompa silnikowego. Do wywalenia immo trzeba wysłać kompa komuś kto wie jak to zrobić.
    Ale w twoim przypadku problemem nie jest immo tylko sterownik. Problem z immo daje inne kody błedu + inne zachowanie.
    Daj ten sterownik komuś do naprawy albo kup na alledrogo uzywany. Oczywiście do tego wywalenie immo z "nowego" sterownika lub sychchro ze starym immo albo zakup kompletu czyli komp, puszka immo + transpondery.
  • #8
    User removed account
    Level 1  
  • #9
    bartek_j
    Level 35  
    koszt to poszukaj sobie na allegro
    samemu ot w tym silniku niewiele można bo kodów błedu błyskowych nie wywołasz drucikiem. Możesz spróbować metody opisanej na
    http://www.astra.auto.pl/content/view/244/61/1/0/
    od akapitu "uzupełnienie" tej ze sprzęgłem i hamulcem. Kodow twojego silnika tam nie ma więc się nie sugeruj, tylko kod błedu odczytaj.

    To że czek miga to może być problem z immo ale nie tylko.

    Metoda jest prosta. Jak nie umiesz sam, to jedź do kogoś kto się zna i ma sprzęt. Wystarczy opelscanner, ale lepszy byłby tech2. Zobaczy co słychać w parametrach bieżących, czy jest komunikacja z immo, czy immo widiz klucze, noi co to za bład tam jest itp itd.

    Jeżeli do tej pory płaciłeś za te usługi to zwyczajnie dałeś się oszukać / okraść, bo żadan z usług nie została wykoana.
  • #10
    Leon954
    Level 10  
    bartek_j czy możesz coś podpowiedzieć jak to zrobić Tym Opelscanner bo mam te sam problem ale w 1.6 Tylko że mi rozłaczyło pompe i auto chodzi tylko na LPG, jak cos to napisz prywatna wiadomośc. z góry dzięki