Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy to moja wina? Gażnik Aisan -cc

Aisan85 12 Lis 2008 19:15 1107 6
  • #1 12 Lis 2008 19:15
    Aisan85
    Poziom 9  

    Witam. Mam taki problem. Ostatnio "konserwowałem" styki akumulatora - przeczyściłem je i nasmarowałem wazeliną bezkwasową w celu zabezpieczenia przed utlenianiem i korozją na okres zimowy. Najpierw odłączyłem (-) potem (+) i podłączyłem nastepnie (+) i (-) -chyba żle. Lecz problem tkwi w tym że po tej operacji spadły obroty silnika (silnik pracuje równomiernie). Silnik słabo rozwija moc. Nawet na ssaniu jak podjeżdżam pod górkę to się dławi. O co chodzi???? Czyż by przez te styki????

    0 6
  • #2 12 Lis 2008 19:50
    viper555
    spec od auto-elektro

    A co ma piernik do wiatraka, może zatankowałeś coś tańszego.P

    0
  • #3 12 Lis 2008 20:34
    Aisan85
    Poziom 9  

    No właśnie co ma "piernik do wiatraka" - też tak uważam. Tylko właśnie tak dziwnie się złożyło - chyba zbieg okoliczności. Auto tankuje tam gdzie zawsze i nigdy nie miałem takiego problemu. Na aktualnej bęzynie (bezołowiowej 95) przejechałem pół baku - chociaż dotankuje jeszcze chyba dzisiaj i zobaczę co dalej bo pod maską wszystko git. Ostatnio wymieniałem świece i dostał mocy a tu nagle taka odwrotność?

    0
  • #4 12 Lis 2008 21:38
    autoas
    Poziom 42  

    Sprawdź takie grube masy pod akumulatorem

    0
  • #5 14 Lis 2008 19:14
    Aisan85
    Poziom 9  

    Jutro będę patrzał co tam pod maską się dzieje - sprawdzę te masy a dzisiaj zakupiłem przewody podciśnieniowe to je tez powymieniam bo niektóre "postarzały" się i może cos naruszyłem jak bawiłem się z tym akumulatorem chociaż sprawdzałem ich szczelność - była "raczej" dobra.

    0
  • #6 18 Lis 2008 00:02
    jnauto
    Poziom 9  

    Jeśli sobie jeszcze nie poradziłeś z problemem, to powymieniaj wszystkie przewody podciśnieniowe (fi 5 lub 6), ja wkleiłem swoje na "super glue" i wszystko było ok. Co jakiś czas sprawdzaj czy nie spadają.

    0
  • #7 13 Sty 2009 21:07
    Aisan85
    Poziom 9  

    Dochodziłem i dochodziłem aż wreszcie pojechałem do mechanika z tym "przerywaniem" - wymieniony popychacz pompy paliwa i cewka zapłonowa. Jeszcze drobna regulacja obrotów była dokonana. Teraz jestem uśmiechnięty :) Dzięki za sugestie.

    0