Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sub harman Kardon jak podlaczyc

16 Lis 2008 15:03 4982 7
  • Poziom 9  
    witam,
    Przegladam to forum i nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie wiec pozwolilem sobie zalozyc nowy watek.
    A wiec posiadam subwoofer harman kardon z tylu ma 3 wejscia na jacki "input: stereo, rear i digital", jest identyczny jak
    http://allegro.pl/item480684327_subwoofer_harman_kardon_h_k595.html
    i chcialbym go podlaczyc do amplitunera Pioneer vsx-609rds takiego jak ten:
    http://allegro.pl/item475641094_pioneer_vsx_609_rds_dolby_digital_dts.html
    Podkreslam ze jestem zielony w tym temacie i prosze o pomoc jak to zrobic :).
    Pozdrawiam
  • Poziom 40  
    Ten sub to nie jest tylko subwoofer ona ma także wzmacniacz na przednie i tylne kolumny. Ale ty chcesz wykorzystać tylko subwoofer zatem potrzebujesz kabla stereo Jack-2xRCA. Jacka podpinasz na wejście Stereo subwoofera a jedno RCA (dowolne) do wyjścia SUB PRE OUT czy jakoś tak.
  • Poziom 9  
    w tym problem ze tak to juz probowalem i nie dziala:( moze jakis inny pomysl??
  • Poziom 40  
    A może po prostu miałeś nieodpowiednie źródło dźwięku lub źle ustawiony amplituner. Na to wyjście będzie szedł dźwięk tylko wtedy kiedy dostarczysz dźwięku 5.1 do amplitunera czyli np z DVD. Do tego jeszcze w filmie musi być akurat jakaś scena w której dzieje się coś co wymaga użycia subwoofera.
  • Poziom 9  
    tzn mam podlaczonego kompa pod aux i tv pod tv/sat a co bym nie puscil to nie dzialczy.... :( . Sprobuje podlaczyc jeszcze dvd ale nie wiem czy to cos da... :/
  • Poziom 40  
    Z kompa stereo wysyłasz z tv też. Zatem tam nie ma sygnału dla subwoofera. Z DVD w odpowiednich scenach powinien się pojawić. jak chcesz aby sygnał na subwoofer szedł zawsze to podłącz REC out z ampli do subwoofera. Jest szansa że zadziała. Ale wtedy w filmach z DVD będzie kicha.