Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pompa Paliwa (czy ją zatrę gdy będzie mało paliwa) ?

Kamil1987 16 Lis 2008 18:10 3651 5
  • #1 16 Lis 2008 18:10
    Kamil1987
    Poziom 16  

Witam

Samochód: Opel Corsa B 1.0 12V

Jestem dość znacznie początkujący, generalnie chcę wykonać test ile zmieści mi się paliwa w zbiorniku i chcę również mniej więcej dokonać korekty miernika pokazujacego poziom paliwa (ostatnio zdejmowałem wskazówkę i nie jestem pewien czy ją dobrze założyłem), generalnie być może chcę zrobić głupotę bo mam zamiar wykorzystać paliwo do tego stopnia że samochód nie będzie chciał odpalić jednak dziś się zastanowiłem że paliwo jest czynnikiem chłodzącym pompę i mogę narobić sobie sporo kłopotów...

Proszę podajcie jakie będą obiawy kończącego się paliwa w zbiorniku ?

Generalnie tak na szybko google przejrzałem i nic ciekawego nie było :)

• Pomocny post
    #2 16 Lis 2008 18:55
    Qbuś
    Poziom 38  

Cytat:

1. Zapali się kontrolka "rezerwa"
    2. Po "wyssaniu" całego paliwa silnik zgaśnie :D
    Jeżeli nie masz "zasilania gazowego"
    to dalsza jazda będzie niemożliwa pompa to "wytrzyma bez problemu" jeżeli "wyłączysz zapłon". Jak dolejesz paliwo do zbiornika to może być problem z uruchomieniem (zapowietrzony układ paliwowy)

• Pomocny post
    #3 16 Lis 2008 19:01
    MIRAS-S
    Poziom 19  

Zależy jak będziesz sprawdzał na postoju czy w czasie jazdy.
    Myślę,że najlepiej to wykalibrować na postoju odpiąć przewód zasilający z pompy podłączyć z akumulatora lub z prostownika i pompować kanistra do momentu aż z przewodu będą lecieć bańki i zaraz wyłączyć.

Pompę spalisz gdy byś za długo miał ją włączoną.

Później gdy dobrze sobie zrobisz nastaw wlewasz paliwo odmierzone np. po litrze i dokładnie określisz na wskaźniku poszczególne stany poziomu paliwa.