Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes Sprinter 208 D 2,3 80KM problem z uruchomienie

1jendrula1 17 Nov 2008 21:06 15640 8
  • #1
    1jendrula1
    Level 10  
    Czy ktos moze mi udzielic informacji na temat ..ustawienia zaplonu Mercedes Sprinter 208 D .....silnik 2,3 80KM
    1 .Jak odpowietrzyc pompe wtryskowa
    2.W ktorym momencie ,jakim ukladzie blokuje sie pompe ???pompa jest przestawiona i nie moge jej ustawic wg znakow na wale ....na co mam zwrocic uwage zeby pompe w odpowiednim momencie zablokowac ......
    3Po ustawieniu zaplonu ...w ktorym momencie powinna spadac kropla paliwa z rurki ....chodzi mi o znaki na walku rozrzadu ...
    Poniewaz mam problem z uruchomieniem samochodu ......na 3 tloku wypala ...na pozostalych jest mokro ....stwierdzilem to odkrecajac kolektor .....jaka jest tego przyczyna ....licze na Pacstw pomoc i z gory dziekuje ... :D
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    #2
    mistrz2000
    Level 14  
    Witam wykreć z boku pompy śrube i w tym otworze obracając pompą będziesz widział wypust ,dorób sróbe aby tak zablokować pompe.Ustaw wał w pozycji 15 stopni po gmp.Musisz być pewny że wałek rozrządu jest na sówie pracy obydwie krzywki 1 cyl do góry pozdrawiam.
  • #3
    1jendrula1
    Level 10  
    Dziekuje ......prosze mi jeszcze pomoc w pozostalych pytaniach ......bede bardzo wdzieczny .........
  • #4
    1jendrula1
    Level 10  
    ustawilam pompe ....rozrzad na zero ....kropla paliwa spada w momencie mijania sie znakow na walku rozrzadu 1 tlok ...nastepnie na 3 kropla spada jak krzywki w gorze ...nastepnie na 4 i 2 spada - krzywki w gorze .....wydawaloby sie ,ze wszystko ustawilem jak w ksiazce pisz ....a samochod nie pali ....nowa uszczelka pod glowica ...nowe filtry ...glowica po regeneracji .....tloki i pierscienie ok . .....:arrow:..rowniez mechanicy to wczesniej ustawiali ....i samochod nie odpalil i nie wiedza jaka jest tego przyczna ....:cry:
    .czy ktos mi moze odpowiedziec co to moze byc.....a moze nalezy go pociagnac ...co o tym sadzicie .......:?:
  • #5
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    E tam coś pominąłeś, zapomnij o ciąganiu jak nie chcesz wymieniać pompy.

    Dodano po 1 [minuty]:

    na "Plack -a" pali?
  • #6
    1jendrula1
    Level 10  
    Witam ....z ¨¨SamoStart-tem ¨¨ tez probowalem ,nie bez rezultatu ....dymi tylko .....
    czy moze byc np glowica uszkodzona ? ......regenerowali mi ja 2 razy ..za pierwszym po zlozeniu nie bylo kompresji bardzo lekko wal sie krecil bez zadnego oporu .....nie sprawdzili szczelnosci ..///....oddalem ponownie do regeneracji ,powymieniali zawory i podobno glowica jest ok ...zalozylem glowice dajac ponownie nowa uszczelke ....teraz jak krece walem to czuc opor i dmucha spaliny przez kolektor
    pompa podaje paliwo ..mam nadzieje ,ze est ok.....
    Czy ktos moze mi opisac jak powinno sie ustawiac po kolei rozrzad i pompe .......i jak sprawdzic czy pompa jest dobrze ustawiaona w ktorym momenci powinna spadac kropla paliwa na 1 tloku ....
    Czy ktos moglby mi przeslac schemat ustawienia rozrzadu ,zaplonu ....bede bardzo wdzieczny

    Dodano po 9 [minuty]:

    mechanik mi doradzil zebym sprobowal na zaciag .i tak zrobilem pierwszym razem ...samochod odpalil ale obrotow nie trzymal i gasl po 1 min no ale wowczas sie okazalo ze glowica byla nieszczelna ....teraz po drugim zlozeniu probuje caly czas odpalic na rozruszik ...ale przez to krecenie obawiam sie ,ze moge spalic rozrusznik .........a co sie moze stac z pompa
  • Helpful post
    #7
    Mr.K
    Level 23  
    Witam, plik zawiera dane regulacyjne i opisy dla wybranych silników.
    Mercedes Sprinter 208 D 2,3 80KM problem z uruchomienie
  • #8
    1jendrula1
    Level 10  
    Bardzo dziekuje za przeslanie mi opisu ...wlasnie jestem w trakcie otwierania .....

    Dodano po 2 [godziny] 54 [minuty]:

    Witam ......mam nowy problem ..dzisiaj dokladnie przygladnalem sie pompie wtryskowej i okazalo sie .ze sa urwane dwa cienkie kabelki od zaworu elektromagnetycznego od zaciskow N° 1 i 2 oba sa koloru brazowego .
    - czy to moze miec wplyw na to ,ze nie moge uruchomic samochodu ...
    - czy to ma znaczenie ktory kabelek do ktorego zacisku ..jesli tak to jak mozna to sprawdzic ;zeby prawidlowo podlaczyc .....
    - czy moglo powstac jakies zwarcie i uszkodzic pompe
    Prosze o pomoc w udzieleniu mi informacji na ten temat ........
  • #9
    grucha.b
    Level 2  
    Mam Mercedesa 208 D (kaczka '94) Silnik 2.3
    Jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu?
    Prosze o szybką odpowiedź!!!!