Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW passat 1991 1,8 jedno punktowy wtrysk gazu

skrapi007 17 Lis 2008 21:33 1995 8
  • #1 17 Lis 2008 21:33
    skrapi007
    Poziom 2  

    witam wszystkich i prosze o pomoc poniewarz mam problem z instalacja gazowa w VW passat 1,8 jedno punkt na zimnym silniku po włączeniu zaopłonu na zimno idzie pełna dawka gazu i po wyłonczeniu także musze zakrecic gaz zaworem miedzy parownikiem a gaznikiem poczekac az odparuje gaz i z problemem odpalic silnik na benzynie . a gdy silnik jet juz ciepły odkrecam zawór gazowy i przełanczam na gaz i wtedy jest wszystko ok , dopuki nie wystygnie silnik . co z tym problemem moge zrobic ???

    0 8
  • #2 17 Lis 2008 23:05
    bruns
    Poziom 30  

    skrapi007 napisał:
    co z tym problemem moge zrobic ???
    Wymienić uszkodzony elektrozawór na przewodzie doprowadzającym gaz do parownika.

    0
  • #3 18 Lis 2008 00:15
    adam7009
    Poziom 38  

    to nie elektrozawór winny tylko reduktor,a dokładnie membramy w nim zbyt twarde.

    0
  • #4 18 Lis 2008 10:30
    Labobas
    Poziom 17  

    Nic nie napisales o tym ile ma nalatane instalacja.Wszystko na to wskazuje,ze parownik popuszcza.Czasem przy odpalaniu w takie sytuacji pomaga wcisniecie pedalu przyspieszenia do dechy.

    0
  • #5 18 Lis 2008 12:07
    bruns
    Poziom 30  

    adam7009 napisał:
    to nie elektrozawór winny tylko reduktor,a dokładnie membramy w nim zbyt twarde.
    Tak masz rację nie dokładnie doczytałem że gaz idzie dopiero po włączeniu zapłonu .
    Jak objaw pojawia się tylko na zimnym silniku to może warto sprawdzić czy nie nazbierała się w nim parafina która na zimno zastyga i usztywnia membrany .

    0
  • #6 18 Lis 2008 12:28
    Labobas
    Poziom 17  

    Od dolu parownika powinna byc taka srubka,odkrecasz ja i spuszczasz caly syf.Ale robi sie to na goracym parowniku oczywiscie.

    0
  • #7 19 Lis 2008 15:52
    skrapi007
    Poziom 2  

    takze tak myslałem ale parownik był wymyty a maembrana była sprawdzana i jest elastyczna . A dlaczego przy włączaniu zapłonu nie słychac takiego "pstrykniecia"ze sie załancza elektrozawór

    0
  • #8 20 Lis 2008 13:30
    Labobas
    Poziom 17  

    pstrykniecie powinienes dopiero slyszec jak przelacza sie na gaz.Np. masz ustawione na 2000 obr. przelaczanie.W tym momencie powinienes slyszec pstrykniecie.ODpalasz na pb i dlatego nie slyszysz pstrykniecia.

    0
  • #9 20 Lis 2008 16:29
    bruns
    Poziom 30  

    skrapi007 napisał:
    po włączeniu zaopłonu na zimno idzie pełna dawka gazu i po wyłonczeniu także musze zakrecic gaz zaworem
    Czyli elrktrozawór otwiera gaz do parownika mimo że silnik nie pracuje , nie osiągnął 2000 obr. i się nie nagrzał . Tak samo dziwne jest że po wyłączeniu gaz nadal idzie . Może jest coś powalone ze sterowaniem w centralce od LPG ?

    0
  Szukaj w 5mln produktów