Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć dzwięk z kablówki przez kino domowe ?

21 Lis 2008 04:21 12287 13
  • Poziom 9  
    Witam
    Nie wiem czy trafiłem na dobre forum ale mam problem :
    Mam podłączone kino domowe do tv i chciałbym żeby dźwięk nadawany z kablówki która jest podłączona do tv był odtwarzany przez głośniki 5.1 kina domowego .
    Nie mam pojęcia jak to zrobić , jestem zielony w tych sprawach i bardzo bym prosił wyjaśnić mi to krok po kroku "jak dziecku".
    Proszę was o pomoc
    Dzięki

Mój Tv :
    http://www.eldom.pl/produkt-samsung-ps42a451-7860.html

Moje kino :
    http://www.av.com.pl/index.php?art=451
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 26  
    Artur k. napisał:
    Po drugie:
    Z TV nie będzie dźwięku 5.1, tylko zwykłe stereo.

Jeżeli stacja koduje np. ścieżkę dźwiękową filmu w jakimś Dolby (nie wnikam w jaką odmianę systemu) to pozostaje zdekodować. A to zestawy KD potrafią. Oczywiście do zdekodowania czegokolwiek więcej niż stereo jest i tak potrzebne stereo.
  • Admin grupy audio
    kaem napisał:
    Jeżeli stacja koduje np. ścieżkę dźwiękową filmu w jakimś Dolby (nie wnikam w jaką odmianę systemu) to pozostaje zdekodować. A to zestawy KD potrafią.

Owszem, ale o ile zestaw kina domowego ma wejście optyczne:
    Jak podłączyć dzwięk z kablówki przez kino domowe ?
    O tyle z TV nie ma jak wyjść inaczej niż za pomocą dwóch gniazd RCA lub ew Scart. Z dwóch kanałów nie da się zrobić 5.1 - najwyżej jakąś namiastkę. Zestaw po prostu rozrzuci stereo na 5 kanałów i tyle, o typowym 5.1 nie można w tym wypadku mówić.
  • Poziom 9  
    Dziękuję za zainteresowanie , najdalej jutro wrzucę te zdjęcia ale w opisach tv i kina są podane wejścia
    wejście optyczne chyba ma.
    "Zestaw po prostu rozrzuci stereo na 5 kanałów" - taka opcja by mi pasowała
    pozdrawiam
  • Admin grupy audio