Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z siecią multimedia

borg125 22 Lis 2008 22:51 1404 2
  • #1 22 Lis 2008 22:51
    borg125
    Poziom 2  

    Witam wszystkich.Mam mały problem z siecią.Strony www raz otwieraja się szybk a za chwilę ta sama strona moze się otwierać z kilka lub kilkanaście minut!!!Sprawdzałwm sprzęt,programowanie ,sterowniki i wszystko jest ok.(ALE NIE JEST OK!!!)przeinstalowałem system(win xphome )stery,zainstalowałem modem i dalej jest to samo.Sprawdzałem połączenie sieciowe i jest wszystko ok.Najgorzej jest z grami online-dostaje dc za ok 10 sec.Outlook tez mi nie chodzi(wystepuja jakies bledy z serwerem).Sprawdzałem przez komende start>uruchom>cmd>ping to wychodza mi dobre pingi natomiast przez komende start>uruchom>cmd>tracert www.onet.pl to wyskakują mi w pierwszej linijce same *(gwiazdki) zamiast wartosci ms.Sprawdzałem tez na innych adresach i jest to samo.Mam kablówkę z multimedia(1mb)
    Z kolei na laptopie jak sprawdzilem tracert t mam same wartosci ms we wszystkich linijkach(w laptopie mam blueconnect).TU WSZYSTKO DZIAŁA.nie wiem co robic-pomóżcie.

    daje screeny moze cos pomoga
    Problem z siecią multimedia

    Problem z siecią multimedia

    0 2
  • #2 22 Lis 2008 23:39
    oxygen0
    Poziom 14  

    1) gwiazdkami w tracert-cie się nie przejmuj (po prostu te serwery nie wysyłają pewnych pakietów z informacjami diagnostycznymi - taka polityka bezpieczeństwa)
    2) jakie błędy zwraca Outlook?

    0
  • #3 23 Lis 2008 19:38
    borg125
    Poziom 2  

    Z outlookiem juz wszystko ok.Czasem działa a czasem nie(nie widzi nazwy serwera poczty).Cos musi byc zle bo gubie gdzieś pakiety w tracert(upłynał limit czasu żądania)jak również w ping(upłynał limit czasu żądania).Np jak wybieram do sprawdzenia strony www polskie to są tam jakieś wartości ms, natomiast jak wybieram stronki zagraniczne to w ping jak i w tracert-cie mam upłynął limit czasu żądania.
    Wiążę sie to z dc bądż z niemożliwoscią zalogowania do gier online.Jak już uda się zalogowac to ping mam 6k ms LOL!!! (gdzie normalnie mam 20-200ms).
    może jakieś sugestie??

    0
  Szukaj w 5mln produktów