Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z pracą silnika vw passat

czaszka7901 23 Lis 2008 10:13 4862 11
  • #1 23 Lis 2008 10:13
    czaszka7901
    Poziom 9  

    mam taki problem z vw passat b3 1,9d czy jest zimny czy tez ciepły to przy obrotach 2,5 tyś zaczyna go szarpać przy biegach 3,4,5,:cry:co może być przyczyną, a po do daniu gazu się uspokaja, posiadam go od 1.5 roku. w książce pojazdu napisane było "wymiana głowicy i zdemontowanie turbiny" kiedyś był 1,9td(to było w książce pojazdu). czy to może mieć jakiś wpływ????????? pozdrawiam

    0 11
  • #2 23 Lis 2008 12:39
    piomoto
    Poziom 19  

    Jakie oznaczenie silnika?

    0
  • #4 27 Lis 2008 10:48
    zapracowany mocno
    Poziom 12  

    Na bloku silnika, i odrazu rok produkcji podaj a najlepiej jeszcze fotkę pompy wtryskowej, diabli wiedzą co tam wyrzeźbione.

    0
  • #5 28 Lis 2008 00:27
    czaszka7901
    Poziom 9  

    Krótko pompa wtryskowa jest od td ustawione ciśnienie 4/8 jak w turbo głowica od zwykłego diesla rok produkcji to kwiecień 1993r. Notatka w karcie pojazdu jest z roku 2001 o przeróbce td na d. a jak sprawdzić blok czy faktycznie jest od td czy od d? moze cały silnik był wymieniony:cry:

    0
  • #6 28 Lis 2008 01:52
    2Ya
    Poziom 12  

    czaszka7901 napisał:
    a jak sprawdzić blok czy faktycznie jest od td czy od d? moze cały silnik był wymieniony:cry:


    Spisz/zobacz symbole/numery silnika na bloku ,oznaczenie literowe będzie mówiło o typie silnika - napisz tutaj jakie masz to oznaczenie.
    Pozdrawiam.

    0
  • #7 12 Gru 2008 16:07
    czaszka7901
    Poziom 9  

    2Ya napisał:

    Spisz/zobacz symbole/numery silnika na bloku ,oznaczenie literowe będzie mówiło o typie silnika - napisz tutaj jakie masz to oznaczenie.
    Pozdrawiam.


    Podaję numer silnika: AA0380906

    problem z pracą silnika vw passat

    Mam ograniczony dostęp do netu - nie mogłem szybciej odpisać.

    0
  • Pomocny post
    #9 22 Gru 2008 19:18
    trans-serwis
    Poziom 39  

    Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś.
    Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.

    0
  • #10 03 Sty 2009 05:26
    olek85
    Poziom 9  

    Miałem podobny problem tylko, że w tdi. Wymienili mi naddozownik paliwa czy jakoś tak i szarpania ustały. Siedzi on na górnej części pompy i jest 4 śrubami skręcony!

    0
  • #11 04 Sty 2009 11:08
    romanowski
    Poziom 11  

    na wolnych obrotach zaciągnij ssanie jeżeli silnik zacznie twardo chdżić to to znaczy że masz nieprawidłowo ustawiony kąt ,morze to być jedna z wielu przyczyn nieprawidłowej pracy

    0
  • #12 09 Sty 2009 18:31
    czaszka7901
    Poziom 9  

    dobrze że te mrozy przyszły:D, była ukręcona jedna śruba od mocowania pompy"pewnie w rezonans wpadała" i już nie szarpie przy tych obrotach.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Nie wiem ile zostało koni w tym passacie ale przynajmniej wszędzie dojadę.
    P.S. nie jestem piratem:D

    0
  Szukaj w 5mln produktów