Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

honda civic 93 1.3 16v dziwne obroty

peter82 07 Mar 2009 12:01 89923 401
  • #211 07 Mar 2009 12:01
    plakon83
    Poziom 13  

    imtheone86 wyjmij lepiej od razu tę sonde, sonda tylko OEM, w naprawdę ostateczności NGK/NTK, wymienione przez Ciebie objawy mogą być spowodowane właśnią tą sondą "gold coś tam".

    NGK/NTK może działać poprawnie, ale nie zdziw się jak będziesz miał podwyższone spalanie.

  • Sklep HeluKabel
  • #213 07 Mar 2009 16:20
    imtheone86
    Poziom 14  

    odpiolem tn wezyk i juz sie nie zawisza na obrotach, on poprostu ciagnal gaz z powietrzem i temu takie obroty. ale na samodiagnostyce znowu pokazuje mi blad, musze poczekac az temp silnika opadnie i zrobie reset, bede pisal co dalej.
    do plakon83 dlaczego myslisz ze powinienen wymienic ta sonde, czemu az takie to wazne, nie pujdzie na tej, co sie bedzie dzialo?

    Dodano po 1 [godziny] 32 [minuty]:

    na razie wszysko wyglada dobrze, obroty na gazie spadaja wolniej, ale podobno tak ma byc bo musi sie wypalic gaz. wydaje mi sie ze reset kompa powinien byc zmieniony, bo ta instrukcja jest z lat kiedy nie bylo obowiazkowe jezdzenie na swiatlach caly rok, a swiatla niestety obciazaja troche silnik i powinna byc robiona na wlaczonych swiatlach, takie jest moje zdanie, nie znam sie wiec robilem jak w instrukcji...

  • #214 07 Mar 2009 16:45
    peter82
    Poziom 14  

    He he no różni ludzie różne upodobania....ale mniejsza z tym wiesz ja czytałem że reset się robi tak.Robisz reset odpalasz silnik bez żadnych obciążeń bez niczego radio,światła,nawiew i czekasz aż włączy się wentylator potem też bez żadnych obciążeń trzeba pojeździć najpierw spokojnie a potem poszaleć trzeba bo wtedy komp zapamiętuje nasz styl jazdy czy jakoś tak.A to wszystko na benzynie trzeba robić.

  • #215 08 Mar 2009 16:28
    gruby340
    Poziom 2  

    witam,mam problem z mojim civicem d13b2,pewnego dnia odpalilem silnik i wszystko cacy,silnik sie rozgrzal i podczas jazdy zaczyna dlawic i przerywac,nastepnego dnia wyjechalem autem i dlawienie ustalo,a za to silnik ma trudnosci z wkrecaniem sie powyzej 5 tys. i wtedy przerywa jak by paliwa brakowalo(a w baku jest).Dziwne jest to ze na LPG chodzi wszystko dobrze tylko jazda na bezynie jest zle.Moze mi ktos pomoze??? z gory THX

  • Sklep HeluKabel
  • #216 08 Mar 2009 17:24
    peter82
    Poziom 14  

    Witam kolege gruby340 sprawdź stan przewodów i świeć no i filtr paliwa też.

  • #217 09 Mar 2009 10:56
    plakon83
    Poziom 13  

    @imtheone86, nie wiem jak w innych autach ale w civicach 5 generacji nie OEMowskie sondy nie działają poprawnie, każde forum hondy napisze Ci, aby wymienić na OEM, lub w ostateczności NTK/NGK. Ja polecałbym OEM sprawdzoną używkę, bo nowe tylko w ASO za kosmiczną cenę.
    W D15B7 NGK/NTK mi się niestety nie sprawdziła.

    @peter zmień może temat na "Honda Civic 92-95 problemy z silnikiem", bo już się małty hyde park zrobił;)

  • #218 09 Mar 2009 11:23
    peter82
    Poziom 14  

    No oki zmienie postaram się coś z tym zrobić.

    Dodano po 4 [minuty]:

    No i udało się :-) mamy nowy temat będziemy tu pisać o problemach technicznych naszych Hond.Zapraszam wszystkich zainteresowanych będziemy tu pisać o wszystkim co z tym modelem jest zawiązane.Usterkach, awariach no o wszystkim.Pozdrawiam.

  • #219 09 Mar 2009 14:28
    imtheone86
    Poziom 14  

    OMG, za glowe mozna sie wchwycic przy tym aucie, zrobilem juz wszystko co moglem i teraz mi sie wiesza na obrotach, jak na LPG, tak na benzynie, znowu wyciaglem zawor obejsciowy, wyczyscilem dokladnie, wymoczylem w benzynie, podpinalem go na stole i dziela, w samochodzie tez slychac jak sie otwiera i zamyka. boje sie ze to ECU, pomuzcie, co mam zrobic?

    Dodano po 4 [minuty]:

    plakon83 czy to co napisalem moze byc spowodowane przez sonde?

    Dodano po 2 [godziny] 8 [minuty]:

    gruby340, rada peter82 na poczatek powinna ci wystarczyc. jesli to nie pomoze pisz, a postaramy sie ci pomoc

  • #220 10 Mar 2009 11:49
    gruby340
    Poziom 2  

    Zrobie to co piszecie i odezwe sie oby pomoglo THX

  • #221 10 Mar 2009 17:08
    peter82
    Poziom 14  

    Witam wszystkich.Kolego imtheone86 widziałem na necie coś fajnego.Jakiś koleś w swojej hani zrobił tak że światła stopu i tylne paliły się w klapie którą się otwiera od bagażnika wiesz pewnie o co chodzi i łatwo by to było zrobić efekt też fajny ja patrzułem u siebie dziś to tam mam miejsce na wszystko :-).

  • #222 10 Mar 2009 22:32
    imtheone86
    Poziom 14  

    widzialem to, ale wydaje mi sie ze jedyna osoba ktora zauwazy roznice to ty, inni pomysla ze tak ma byc, mi sie wydaje ze za duzo roboty jak dla mnie, ale dosc to proste. zaprosilem na to forum webmastera srony fotoporadnik.pl, ma ten sam problem z hania co ja. kupie jeszcze sonde NGK, jak to nie pomoze to oddaje go w rece mechanika

  • #223 11 Mar 2009 20:29
    peter82
    Poziom 14  

    No tak w sumie masz racje tylko właściciel zauważy taką zmiane no lub jego koledzy albo ktoś kto zatrzyma się za tobą taką samą hanią można to traktować jak taką małą ciekawostkę.........i jak tam zmieniłeś sonde?

  • #224 11 Mar 2009 20:50
    imtheone86
    Poziom 14  

    nie i chyba szybko nie zmienie, jak zobaczylem przelew z wyplata za chorobowe to za glowe sie chwycilem, zlodzieje, chorujesz to cie oskubia w polsce nie oplaca sie chorowac...

  • #225 11 Mar 2009 21:56
    peter82
    Poziom 14  

    He he no fakt polska to dziwny kraj jest no ale co zrobisz trzeba dać sobie rady jakoś tak samo z naprawą hani ja w końcu gaz ustawiłem na chybił trafił jest oki obroty na gazie ok 1000 bez obciążenia benzyna też jest spoko i na tym i na tym rodzaju paliwa ma buta dobrego i zostało mi zrobić rozrząd tuleje w zawieszeniu i blachy bo już ryża dopadła w paru miejscach klapa i nadkola ale jak zauważyłem że w haniach w tych miejscach ryża wyłaźi.Aha i polerka by się przydała.

  • #226 11 Mar 2009 22:25
    imtheone86
    Poziom 14  

    na tylnej klapie mam juz dziurke, wygladze ja, na nadkolach po jednym malym pechezu, polerki nie trzeba bo swieci sie jak psu jajca, jak widac zreszta na zdjeciu, prucz obrotow to lekka reka moge powiedziec ze igla.
    P.S. ryża to to samo co pechez, czy rdza?

  • #227 12 Mar 2009 11:11
    peter82
    Poziom 14  

    No rdza tzn powiem może tak "rdzawy pęcherz" to jest ale jak mówiłem wszystkie hanie tam rdzewieją w tych miejscach.No na wiosnę będę robić znajomy blacharz powiedział że z polerką i te trzy elementy to 500zł będzie mnie kosztować.No a tak zastanawiam się bo mam dwa silniczki krokowe ten oryginalny przełożyć czy będzie jakaś zmiana bo jak nie tzn że dwa mam dobre.To i jednego można by było sprzedać.

  • #228 12 Mar 2009 11:51
    imtheone86
    Poziom 14  

    to moze ja bym wzial jednego od ciebie, jak tylko kupie sonde i bedzie sie wieszal

  • #229 12 Mar 2009 14:00
    peter82
    Poziom 14  

    no oki nie ma sprawy musze tylko musze zobaczyc tzn zmienic juz dzis nie bo zaraz jade także jutro rano zmienie i przejade sie gdzieś i zobacze jak na tym co siedział wcześniej się zachowuje.

  • #230 14 Mar 2009 13:04
    plakon83
    Poziom 13  

    @imtheone86 Ty masz 1.6, 1.5, czy 1.3?(D16, D15, D13)

  • #232 16 Mar 2009 19:48
    imtheone86
    Poziom 14  

    sonda z d15 pasuje do d13 i taka sama sprawa z zaworem obejsciowym?

  • #233 16 Mar 2009 21:00
    peter82
    Poziom 14  

    Witam no troche mnie tu nie było aha kolego imtheone86 narazie wstrzymuje się od przełożemia silniczka poczekam jak twoje sprawy się ułożą.No chyba hondy 92-95 to wszystkie albo nie które części to takie same są.Tak mi powiedział chłop ze szrotu i mechanik kiedyś.

  • #234 16 Mar 2009 23:05
    imtheone86
    Poziom 14  

    dzis sprawdzalem obwod sondy, jest sprawny, podpielem spowrotem zawor obejsciowy bo wczesniej go odpielem bo sie wieszal przy 2 tys, na benzynie i na lpg. dzis jak to podpielem nie dlawi sie sie przy wkrecaniu, wiec pewnie byl to jakis brud w ukladzie paliwowym i na razie wszystko dziala dobrze, narazie... zobacze jutro jak bedzie

  • #235 17 Mar 2009 11:36
    imtheone86
    Poziom 14  

    znowu to samo, dzis spowrotem pokazuje blad sondy, zamowilem orginalna uzywke

  • #236 17 Mar 2009 19:40
    P_Zebzda
    Poziom 12  

    Moze to okazać sie pomocne.

    Ja przy wariujących obrotach powyżej 2.5tys a w konsekwencji zaduszeniu silnika miałem błachostke. Kupiłem nowe przewody wysokiego napięcia i odpinając Nty raz stare olśniło mnie i zauwazylem, że od 4rki przewód praktycznie sam wyleciał. Tak samo z nowymi było po załozeniu, wiec każdą wtyke porozpychałem tak, że wchodzi ciasno co za tym idzie porzadniej sie trzyma. I? I Hania juz bez problemu mruczy. Mam nadzieję, że i u was moze akurat to pomoze.

  • #237 17 Mar 2009 20:17
    peter82
    Poziom 14  

    No nie wiem jak u innych ale u mnie przewody to żeby wyjąć je to trzeba się troche nasiłować mocno siedzą ale jeszcze i to sprawdze.Dziękujemy wszystkie rady mile widziane w tej sprawie.Aha a czy z wtyczkami od wysokiego napięcia przy aparacie zapłonowym też tak zrobić?

  • #238 17 Mar 2009 23:24
    imtheone86
    Poziom 14  

    mi tez przewody siedza ciasno, w glowicy i przy aparacie, a na swirowanie moich obrotow nie ma zadnej reguly, raz sa dobre, a raz sam gasnie, sa bardzo niskie, albo dobre i to bez oczywistego powodu, zobacze jeszcze aparat zaplonowy moze tam cos bedzie, moze jakis brud ktory sie przemieszcza i oslabia iskre jak gdzies siadnie. ale pewne jest ze problem lezy w sondzie. wczoraj po ktoryms z kolei resecie do konca dnia nie pokazywalo bledu z sonda, a dzis rano pokazalo. bede mial orginalna uzywana sonde do hani i jesli nadal bedzie pokazywac blad z sonda to poszukam ECU, moze nie jest drogi to kupie i wymienie bo innej rady juz nie widze, prubowalem chyba wszystkich mozliwych sposobow, zyczcie powodzenia

  • #239 18 Mar 2009 10:08
    maciej1987i
    Poziom 2  

    Cześć Wszystkim!
    Ja wcześniej juz pisalem ze mam problem z instalacja lpg w hondzie. Jak jezdze na benzynie to czasami obroty skacza. Na gazie jest mianowicie inaczej albo obroty wzrastaja do 2000 albo odrazu gasnie silnik. Bylem u goscia co zaklada gaz i mowil ze silniczka krokowego w mojej hondzie nie ma. Takze teraz jestem w kropce. Co robic

  • #240 19 Mar 2009 10:49
    peter82
    Poziom 14  

    Witam kolege maciej1987i a jaką honde masz tzn silnik silniczek krokowy masz na dolocie do silnika a dla gazownika chodziło pewnie o silniczek krokowy od instalacji gazowej jak masz zwykłą instalacje to masz tylko śrube do regilacji na rurze głównej od gazu.A co do obrotów to na benzymie posprawdzaj przewody świece aparat czy nie ma brudu filtr paliwa też sprawdź.A gaz to szanowny kolego to mogą być membrany w parowniku zużyte powodują taką reakcje jak falowanie obrotów na gazie lub są za wysokie lub za niskie zajedź do tego gazownika i powiedz mu o tym czy to nie mogą być membrany.Jeżeli tak to koszt ich to ok 60 zł tylko wymiana to u mnie np. 100 trzeba wydać można samemu wymienć ale lepiej nie ryzykować.