Jak tam chłopaki wasze Haneczki?
Co do szarpania to rozumiem, że przy hamowaniu silnikiem, zmianie biegów jest to szarpnięcie w momencie dołączania napędu?
Moim zdaniem jest to normalne, odpowiadają za to między innymi sfatygowane poduszki silnika, problem zmniejsza się lub znika, przy dołączaniu napędu powyżej 2000obr/min, kiedy to dostępna jest większa moc i silnik i jego poduszki nie są tak obciążone. Płynność puszczania sprzęgła przy hamowaniu silnikiem to też swoją drogą.
Jak się puści gaz to też szarpnie, nic dziwnego. silnik traci paliwo, wypada z rytmu i szarpie poduszkami/budą. Im bardziej zjechane poduszki tym bardziej będzie szarpać i zimnym silnikiem rano też szarpnie;)

Co do szarpania to rozumiem, że przy hamowaniu silnikiem, zmianie biegów jest to szarpnięcie w momencie dołączania napędu?
Moim zdaniem jest to normalne, odpowiadają za to między innymi sfatygowane poduszki silnika, problem zmniejsza się lub znika, przy dołączaniu napędu powyżej 2000obr/min, kiedy to dostępna jest większa moc i silnik i jego poduszki nie są tak obciążone. Płynność puszczania sprzęgła przy hamowaniu silnikiem to też swoją drogą.
Jak się puści gaz to też szarpnie, nic dziwnego. silnik traci paliwo, wypada z rytmu i szarpie poduszkami/budą. Im bardziej zjechane poduszki tym bardziej będzie szarpać i zimnym silnikiem rano też szarpnie;)