Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

honda civic 93 1.3 16v dziwne obroty

peter82 10 Maj 2009 12:59 92881 401
  • #361
    peter82
    Poziom 14  
    Witam wszystkich więc wczoraj wymieniłem pęknięty suwak na szrocie byłem i znalazłem dwa no i też wziałem sobie wycieraczke z owiewką bo u mnie była tylko taka po lewej stronie a teraz mam z dwóch stron aha czy wiecie że przed uruchomieniem silnika jak jest zimny należ raz do końca wcisnąć pedał gazu gdy jest silnik ciepły należy odpalać silnik przy wciśniętym pedale do połowy a jak gorący to pedał musi być wciśnięty do końca i wtedy odpalić tak w mądrej książce piszą.
  • Texa PolandTexa Poland
  • #362
    P_Zebzda
    Poziom 12  
    Tak jak Ursus 330? :D

    Pierwszy raz słysze no i wytestuje. U mnie jak odpale na 1min zeby np. schować do garazu to jak zostawie na ssaniu zgaszę to rano jest taki efekt jakby paliła tylko na 3 gary.

    Przypuszczam, tylko przypuszczam, że rano byłoby to samo wg. mądrej książki.
  • #363
    peter82
    Poziom 14  
    No, u mnie jest taki efekt, że lepiej odpala rano i po chwili ssanie się włącza, a po przejechaniu ponad 1km już się wyłącza.

    Przecinki/ pisownię/ poprawiono!
    [_P_]
  • Texa PolandTexa Poland
  • #364
    zielony_elektryk
    Poziom 11  
    U mnie ssanie wyłącza się po 100m.

    Zdania rozpoczynamy wielką literą.
    Poprawiono.
    Nie kasować wpisów moderacyjnych!
    [_P_]
  • #365
    P_Zebzda
    Poziom 12  
    Jak narazie zapominam o tym ;d
    Nie moge sie przyzwyczaic no chyba z raz udało się wcisnalem gaz ale różnicy nie ma?
  • #366
    peter82
    Poziom 14  
    Witam no nie wiem u mnie działa to dobrze pali z rana aha zapomniałem napisali też że należy odpalać z wciśniętym sprzęgłem a drążek zmiany biegów w pozycji neutralnej może ktoś orientuje się co z tym bimetalem od ssania można to w sklepie dostać?
  • #367
    P_Zebzda
    Poziom 12  
    Ja juz sprzegło i luz z przyzwyczajenia od zawsze.

    Z bimetalem to bedziesz miał problem. Ciezko takie cos dostac. Jak sie nazywa ten czujnik? Foto wrzuc ;)

    EDIT

    Takie wciskanie gazu moim zdaniem tylko pogarsza sytuację. Wieksze zużycie rozrusznika co jeszcze moze się zużywać gdy 0.05s "niby" szybciej, lepiej odpali mi auto? ;)
  • #368
    djmysia
    Poziom 10  
    honda civic 93 1.3 16v dziwne obroty
    honda civic 93 1.3 16v dziwne obroty
    honda civic 93 1.3 16v dziwne obroty
    honda civic 93 1.3 16v dziwne obroty



    Witam !!

    Co to jest za dźwignia i do czego ona służy ?

    Rano ja odpalam samochód i mam duże obroty 3000 to jak wcisnę to dźwignię do środka obroty mi spadają do 1000, a jak ją znowu puszczę to znowu rosną do 3000. Tak więc zastosowałem taki ogranicznik z nakrętki(foto 1 -1 strzałka) i jest oki. Oczywiście jak wcisnę tą dźwigne to pompka na (foto 3 idzie do góry).

    Forka 2 przedstawia gdzie znajduje się ta dźwignia.
  • #369
    P_Zebzda
    Poziom 12  
    Z takim czymś to tylko do specjalisty od Hond. Ja w nast tyg zapytam sie koleżanki czy usunęła problem bo miała to samo. Przypomnij mi na gg. Pozdro.
  • #370
    peter82
    Poziom 14  
    Witam wszystkich. Nie tyle co specjaliste od hond a jakiegoś dobrego fachowca od gaźników, który przy okazji i by wyregulował i przeczyścił gaźnik.
  • #371
    P_Zebzda
    Poziom 12  
    Pytanie mam.
    Odnośnie tłumika.. czy wogóle powinna być jakakolwiek dziura w tłumiku?

    Bo mam 2z góry wyrdzewiałe musze zrobić cos z tym i jedna od dołu wygladajaca na fabryczną?
  • #372
    plakon83
    Poziom 13  
    Nie powinno być żadnych dziur w tłumiku;)
  • #373
    peter82
    Poziom 14  
    Witam no właśnie, ja patrzyłem u siebie to nic nie ma żadnych dziur.
  • #374
    P_Zebzda
    Poziom 12  
    Acha :) To pasuje je zniwelować.

    Macie jakieś pomysły?

    Kolego od ssania po jutrze sie zapytam dzisiaj zapomniałem.
  • #376
    plakon83
    Poziom 13  
    @P_Zebzda są takie specjalne pasty do wydechów, coś w rodzaju szpachli, powinno pomóc na jakiś czas, ale jak tłumik jest w środku przeżarty, to jego koniec jest niestety bliski..
  • #377
    P_Zebzda
    Poziom 12  
    O ssanie zapytam jutro bo dzisiaj w pracy nie byłem.

    Wiem, że juz sie kończy hehe ;)

    Kupiłem dzisiaj coś za 10zł niestety okazało sie później, że max temp to 70C Jedną dziure załatam zobacze.

    Coś specjalistycznego kupie i bede przygotowywał sie do zakupu nowego tłumika ;)

    Dzieki za odpowiedź.

    ##################EDIT##############

    Kolego pytałem o te ssanie.

    Prawdopodobnie to jest źle założony pasek rozrządu.

    Koleżance brat zmienił od razu na nowy i wszystko gra. 1.5tys. obrotów zamiast tych 3tys. ;)

    Podobno sprawdzał w jakiś sposób to czy dobrze również podaje napięcie rozdzielacz na poszcz gary. Nie wiem czy to ma związek może Ci sie przyda ale to z paskiem na 90% to jest przyczyną.
  • #378
    zielony_elektryk
    Poziom 11  
    ELO ELo..
    mam pytanko . .. Moja honda to 1.5 16V 90KM D15B2... jest taki problem ze ostatnio mi zgasła z mojej winy (za mało gazu dałem :P:P) i później jak chciałem ja odpalić po przekręceniu kluczyka w pozycje II (zapaliły się kontrolki wszystko elegancko) ale nie słyszałem pompy tego takiego buczenia i nie chciała odpalić... Powtórzyłem czynność kilka razy (przekręcanie kluczyka z pozycji I na II) i dopiero jak usłyszałem pompę to odpaliła bez problemu .... Czy to wina pompy ze samochód czasem nie odpala ? Ze nie tłoczy paliwa ?
    Aha i mam drugie pytanko :P:P
    Ostatnio jechałem sobie Hania i zobaczyłem kumpli na osiedlu i podjechałem do nich. Zgasiłem silnik, wyłączyłem światła ale zostawiłem muzę włączoną. Stałem z nimi chyba 5minut muza grała. Później wsiadłem do samochodu i już był problem żeby odpalić silnik (nie załapała od razu tylko musiałem trochę poczekać)... Jak odpalam samochód to wystarczy ze poczekam dosłownie ułamek sekundy a ona już odpala... A tutaj zonk :D Czy to możliwe żeby akumulator sie wyczerpał po 5-10min słuchania muzy na wyłączonym silniku ? (dodam ze akumulator jest jakiś stary, jeszcze data chyba 2005 jest na nim... :D)
  • #379
    plakon83
    Poziom 13  
    @zielony_elektryk silnik był nagrzany? obstawiałbym raczej przekaźnik pompy paliwa, jest pod kierownicą, chyba po lewej stronie, musiałbyś zajrzeć do manuala, w każdym razie wystarczy przelutować styki tego przekaźnika i powinno banglać:)

    Akumulator może być stary i trzyma mało prądu, prąd może też "uciekać", sprawdź napięcie na budzie w stanie spoczynku, nawet zamknięte drzwi jak masz centralny, jeśli jest za duże wyciągasz po kolei bezpieczniki i obserwujesz wskazania miernika, jeśli to żadne z urządzeń fabrycznych musisz sprawdzić wszelkie dodatkowe urządzenia radio, immo, alarm, halogeny etc.
  • #380
    zielony_elektryk
    Poziom 11  
    Tak, silnik był nagrzany bo przejechałem jakieś 15km.
    Dzisiaj spróbuje znaleźć ten przekaźnik i przelutuje te styki...
    Aha odnośnie radia... Ostatnio po przyjechaniu z przejażdżki wypiąłem panel radia, który był tak gorący że oparzył mnie... Pfff o co tu chodzi ? Radio to Pioneer DEH-1600RB.
  • #381
    peter82
    Poziom 14  
    Witam moje radio też mocno w hani się nagrzewa może temu że z góry i z dołu są nawiewy jak grzejesz się to i radio się nagrzewa no nie wiem.Aha dziś zmieniłem podświetlenie w lampce w posufitce zobacze efekt wieczorem aha popielniczka też ma nowe podświetlenie w poniedziałek konsola też będzie inaczej świecić.Wrzuce fotki to zobaczycie.Pozdro.
  • #382
    zielony_elektryk
    Poziom 11  
    peter82 mój brat w Madzi 323F BA ma założone tuningowe podświetlenie :P
    w podsufitce na niebiesko, pokrowce ma niebieskie, podświetlenia nóg na niebiesko, czerwone zegary, popielniczka tez niebieska... mowie ci efekt super :D
    czekamy na foty :P
  • #383
    imtheone86
    Poziom 14  
    dawno mnie tu nie bylo, szarpanie naprawilem, wszystko przez zbyt wczesny zaplon, ustawilem go i jest super, wymienilem olej w silniku i szkrzyni, a ze szkrzynie to sie wylal przez uszkodzony simering na polosi. teraz juz zostala mi korozja z ogarniecia ;)
  • #384
    P_Zebzda
    Poziom 12  
    Sam go ustawiałeś? W jaki sposób ustawić ten zapłon?
  • #385
    zielony_elektryk
    Poziom 11  
    Mam jeszcze pytanie odnośnie tego przekaźnika... Czy trzeba go koniecznie przelutować czy lepiej kupić nowy? ... Chyba, że już fabrycznie są one lipnie robione ? :/
  • #386
    peter82
    Poziom 14  
    Witam wszystkich.Mam już nowe podświetlenie niebieskie wszystko jest, może uda mi się zrobić fotki wieczorem.Więc tak siedem diod potrzeba do podświetlenia zegarów i dwie do regulacji nawiewu w sumie dziewięć trzeba. Ja kupiłem dziesięć jedną więcej tak na wszelki wypadek no koszt 30 zł i godzina roboty a efekt zobacze wieczorem.W wolnej chwili zrobie podświetlenie ludzików tu już więcej zabawy jest z tym.
  • #387
    plakon83
    Poziom 13  
    @zielony_elektryk Po kilkunastu latach robią się zimne luty, czy to lipna robota? raczej nie, ale na tym polega problem, nie ma sensu inwestować w nowy przekaźnik, wystarczy przelutować.

    @peter82 w naszych Haniach niestety oświetlenie zegarów zrobione jest w taki sposób, że oświetlenia diodowego nie da rady "rozłożyć" równomiernie i będą naświetlone i niedoświetlone miejsca, jak to u Ciebie wygląda?
  • #390
    zielony_elektryk
    Poziom 11  
    Elegancko. Ja zamiast kombinacji z diodami wolałbym zainwestować w sportowe tarcze INDIGLO... Naprawdę super efekt. Tarcze + inwerter okolo 200zł ale polecam :P