Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat problem z ogrzewaniem

mitsumaniek 24 Lis 2008 23:07 4792 12
  • #1 24 Lis 2008 23:07
    mitsumaniek
    Poziom 9  

    Witam wszystkich forumowiczów. A sprawa dotyczy vw passata z 90 roku,1,8 benzyna bez gazu.Auto się nagrzewa do 90 stopni nie jest zapowietrzony układ chłodzenia,węże idące do nagrzewnicy zasilający i powrót są gorące,nigdzie nie cieknie płyn a grzać nie chce,wogóle!Może ktoś już przerabiał podobny problem?Za ewentualny odzew bardzo dziękuje.:D

  • #2 24 Lis 2008 23:29
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Klapę otwiera?

  • #3 24 Lis 2008 23:45
    mitsumaniek
    Poziom 9  

    hmm,no głowy sobie nie dam obciać ale chyba tak.Rozkręciłem kawałek pulpitu i sprawdzałem pokrętłami ciepło-zimno i stwierdziłem że linka sie przesówa!

  • #4 25 Lis 2008 04:26
    zapracowany mocno
    Poziom 12  

    bo spadła na dole albo nie na tą patrzysz

  • #5 25 Lis 2008 21:44
    mitsumaniek
    Poziom 9  

    nie mam pojęcia co tam pod ta deską rozdzielczą sie dzieje.:cry:

  • #6 26 Lis 2008 22:50
    mitsumaniek
    Poziom 9  

    wymieniłem nagrzewnice i dalej coś nie tak!

  • #7 26 Lis 2008 22:52
    zapracowany mocno
    Poziom 12  

    może nie odpowietrzyłeś, albo jednak klapa się nie otwiera, sprawdziłeś to dobrze?

  • #8 28 Lis 2008 12:36
    mitsumaniek
    Poziom 9  

    nagrzewnica wymieniona,kalpki działają,tylko mam duży problem z odpowietrzeniem.Mam pytanie może ktoś wie co to za zawory na wężach do nagrzewnicy przy ścianie grodziowej?

  • #9 28 Lis 2008 14:49
    dariusz1
    Poziom 14  

    Nie wiem jak jest u ciebie, ale ja mam na zasilaniu mała nakrętkę plastykową,i to jest właśnie odpowietrzenie nagrzewnicy, dodatkowo musisz mieć gdzieś na wężu zasilającym nagrzewnice zawór odcinający i sterowany bądź cięgnem lub podciśnieniem, po to żeby latem nie dogrzewać kabiny i sterować otwarciem temperaturę.

  • #10 29 Lis 2008 12:06
    mitsumaniek
    Poziom 9  

    Z tego co widzę to płyn krąży cały czas w małym obiegu.Jedyne logiczne wytłumaczenie zeby nie dogrzewać kabiny latem to że pokrętłem zamyka się klapke żeby nie nawiewało ciepłym powietrzem do srodka.A może to pompa wody nie daje rady?

  • #11 29 Lis 2008 15:07
    Staszek49
    Poziom 33  

    Moim zdaniem zawór nie został otwarty, sprawdź czy rzeczywiście pokrętło powoduje otwarcie zaworu i czy nie obluzowała się dźwigienka na zaworze. Przy nowej nagrzewnicy i faktycznie otwartym zaworze ogrzewanie musi funkcjonowac. Jeśli w pompie cieczy chłodzącej byłby urwany wirnik to nie będzie wymiany płynu a tym samym chłodzenia silnika, co za tym idzie nastąpiłaby poważniejsza awaria silnika.
    Znam przypadek, że nagrzewnica została "zamulona" i mimo otwierania zaworu nie było efektu grzania, ale autko pochodziło z ciepłych krajów, w których nie włącza się ogrzewania. Aby uniknąc takich przypadków należy nawet w lecie okazjonalnie włączyc na chwilę ogrzewanie i "przepłukac" nagrzewnicę.

  • #12 29 Lis 2008 15:58
    mitsumaniek
    Poziom 9  

    Witam,nagrzewnica jest już nowa,ale tam nie ma żadnego zaworu zamykającego dopływ płynu do nagrzewnicy!Są tylko takie zaworki jakby zwrotne.

  • #13 29 Lis 2008 16:45
    Łukaszzaqwsx
    Poziom 9  

    Miałem to samo w audi . Rozkręć pulkę i tam jest taki silniczek co otwiera taką klapke zeby cieplo szło na samochud, jak nie to to sprawdz czy uklad nie jest zapowietrzony . Pozdrawiam:)

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME