Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Onkyo TX-SV9041 - Jak podlaczyc kolumny REMOTE ?!

25 Lis 2008 00:49 3585 10
  • Poziom 9  
    Witam. Jak w temacie. Kupilem sobie ten amplitunerek lecz nie dostalem do niego instrukcji. Podlaczylem 2x kolumny MAIN lecz REMOTE nie graja ! Gdy je podlacze i klikam przycisk REMOTE na panelu nic sie nie dzieje. Sorry ale jestem w tych sprawach zielony. Moglby mi ktos pomoc ? :)
  • Poziom 11  
    Oczywiscie, że REMOTE to wyjscie głośnikowe, mam ONKYO TX DS 656 czy jakos tak i mialem ten sam klopot. Domyslnie one sa wylączone musisz w ustawieniach je włączyć, Onktyo bedzie Ci zadawal pyatnia jak mocne one sa i jaka odleglosc od wzmacniacza, jak to przejdziesz to beda juz Ci dzialaly wszystkie tryby (Dolby itd) Jak nie bedziesz mogl dac rady to napisz mi na priv, teraz jestem w domu to nie moge CI pomoc.
  • Poziom 36  
    Faktycznie kolega drops81 ma rację. Spojrzałem na gniazdo Remote Control.
  • Poziom 9  
    Panowie jest postep :) Wlaczylem na panelu Multi Source zaznaczylem na Video 2 i Remote gra ale bardzo bardzo cicho ! Co jest przyczyna ? Jak zrobic by graly normlanie jak MAIN ? :D
  • Poziom 11  
    no i pieknie wlasnie mialem Ci odpisać jak to zrobić;) Otóż one już tak grać będą bo są traktowane jako kolumny efektowe. Szczerze mówiąc nadają się tylko do oglądania filmów, a przy słuchaniu muzyki przechodzę zawsze na tryb stereo. U siebie ustawiłem w onkyo kolumny remote jako duźe a i tak przy muzyce są zagłuszane przez 2 przednie kolumny. Nie sądze by udało CI się wycisnąć z nich więcej, pozdrawiam!
  • Poziom 9  
    No to konkretna lipa z tym remotem :( Chcialem podpiac 4x kolumny plus akktywny sub a tu widze lipa :/ Nadmieniam iz te remoty praktycznie to prawie w ogole nie graja nawet na pelnym regulatorze :D Starsznie cicho je slychac
  • Poziom 11