Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak instalujemy nową Panasonic DP8016P ?

turkinz 25 Lis 2008 04:00 2948 3
  • #1 25 Lis 2008 04:00
    turkinz
    Poziom 11  

Witam Szanownych Ekspertów,

Jestem informatykiem i nigdy jeszcze nie instalowałem cyfrowej kopiarki. Mam do niej toner i ten drugi proszek (tzw. developer?).
    Czy ktoś mógłby w miarę dokładnie opisać krok po kroku procedurę instalacji ww. sprzętu?

Czy możliwe jest zniszczenie sprzętu jeśli coś pójdzie nie tak?

Czy można w ogóle to zrobic samemu, czy może lepiej oddać jednak to w ręce serwisu?

Z góry dziękuję za pomoc.

0 3
  • #2 25 Lis 2008 07:52
    cezar80
    Poziom 27  

W opakowaniu maszyny masz zazwyczaj kartę jak po kolei zainstalować maszynę, a więc jak poskładać , zasypać, zainicjować. Proste ale jak tego nie robiłeś lepiej zadzwoń po serwis. Przecież chyba w firmie gdzie to kupiłeś jest jakiś serwisant. A czy możliwe jest zniszczenie. Jeśli źle złożysz możesz załatwić np: bęben itp.

0
  • #3 25 Lis 2008 08:56
    princo
    Poziom 16  

witam
    Lepiej wezwij serwis i daj im trochę zarobić bo może cię to więcej kosztowąć.
    Powodzenia

0
  • #4 29 Kwi 2009 22:09
    turkinz
    Poziom 11  

Dziękuję za dobre rady. Ksero uruchomiłem samodzielnie. Nie było to dla mnie żadnym problemem gdyż prodeucent dołączył dokładną i wyczerpującą instrukcję w formie papierowej (w j. angielskim).

Nie wolno włączać nowego ksera do sieci elektrycznej przed jego odblokowaniem! Przed uruchomieniem należy więc z takiej kserokopiarki zdjąć blokady, usuwając śruby i wkręty zabezpieczające. Zazwyczaj oznaczone są one na niebiesko (dokłady opis jest w instrukcji), wkręty te zabezpieczamy umieszczając je w specjalnym miejscu w szufladzie dolnego podajnika.