Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podświetlenie deski,brzęczyk,mijania itd

piterwkc 26 Lis 2008 09:52 1428 5
  • #1 26 Lis 2008 09:52
    piterwkc
    Poziom 8  

Witam!Od pewnego czasu jestem nieszczęsliwym posiadaczem opla astry F kombi z 1993 roku z silnikiem 1.6 X16SZ. Otóz od kilku dni mam problem-odpalam a tu padło mi podświetlenie deski rozdzielczej-obrotomierz,prędkościomierz,a kontrolki działają.Nie działa brzęczek,podświetlenie tablicy rejestracyjnej,postojówka z przodu prawa i z tyłu po prawej czerwone-w oby dwóch brak napiecia-reszta oswietlenia działa.Co zrobiłem?wymieniłem bezpieczniki,włącznik świateł z innego autka ale nic to nie dało-nadal brak światła.Jak moge sprawdzić czy jakiś kabel nie poszedł itd?A może wiecie któredy idą kable na tył autka?jestem laikiem w tej dziedzinie wiec prosze o pomoc?A mozźe ktoś ma schemat zeby sprawdzić pod nim?

• #2 26 Lis 2008 10:53
    autoas
    Poziom 41  

Musisz mieć dwa osobne bezpieczniki od świateł "postojowych" od lewych i prawych, prawe zasilają tablice rejestracyjną i podświetlenie tablicy wskaźnikowej - sprawdź czy na bezpieczniku pojawia sie napięcie po włączeniu świateł postojowych

• #3 26 Lis 2008 11:25
    piterwkc
    Poziom 8  

Głupio mi przyznać ale żle patrzyłem na bezpieczniki ( nosze okulary) a cyferki za małe i zle liczyłem bezpieczniki.brzeczek jest i światła tez ale podświetlenia deski rozdzielczej nadal nie mam

• #4 26 Lis 2008 11:44
    zapracowany mocno
    Poziom 12  

to teraz trzeba się przyglądać regulacji jasności podświetlenia.

• #5 26 Lis 2008 12:15
    piterwkc
    Poziom 8  

to jest ok bo sprawdzałem-raz odpalilem i wszystko poszło

• #6 26 Lis 2008 12:22
    zapracowany mocno
    Poziom 12  

nie rozumiem Twojej ostatniej wypowiedzi. :(

Szukaj w ofercie
Zamknij