Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Livebox Tp i Telewizja Kablowa !

Morfo00 29 Lis 2008 13:08 11858 9
  • #1 29 Lis 2008 13:08
    Morfo00
    Poziom 9  

Witam niedawo zamówiłem Telewizje w Neostradzie ! Dali mi do tego Liveboxa Tp , antene , dekoder (ale mniejsza z tym) ! Jest z Tym jeden problem do tej pory miałem Modem Thomsona 320 i mam jeden komputer stacjonarny podłaczony do tej pory do tego powyzszego modemu . Jak to zainstalować ? wiem ! Moje głowne pytanie jest takie :

:arrow:-Czy jak podłącze Liveboxa przez usb (bezprzewodowo) będe musiał bawic sie w odinstalowywanie starego modemu ?

:arrow:-Czy Livebox niespowolni mi internetu przez to ze niema kabla telefonicznego do komputera ? I czy podczas jednoczesnego oglądania telewizji , rozmawiania przez telefon stacjonarny i pracowania przy komputerze "grozi mi" powolna praca internetu ?

W te sprawy jestem zielony . Prosze o pomoc niedawno się zarejestrowałem rosze o wyrozumiałość. Za każdą odpowiedz będe wdzięczny !

0 9
  • #2 29 Lis 2008 13:46
    Electrical
    Red. Komputery FAQ

Korzystając z internetu możesz jednocześnie używać telefonu stacjonarnego bez spowolnienia neta. Nie ma dużej różnicy czy podłączysz liveboxa przez wi-fi jeżeli oczywiście nie są za bardzo oddalone od siebie. Telewizji chyba nie możesz używać razem z internetem (nie jestem pewien ale pisze to w tej książce co dostałeś od TP, o ile dobrze pamiętam na samym początku <ja gdzieś moją zgubiłem>)
    ------------------------------------------------------------------
    To mój setny post ;-)
    Jak ci pomogłem to wciśnij "pomógł"
    Jak ty mi pomożesz to ja wcisnę "pomógł"

0
  • #3 29 Lis 2008 13:58
    Morfo00
    Poziom 9  

Z ksiażkami to dojde Dzieki :D A czy Livebox jest mi potrzebny do jednego kompa ? Czy go oddać a może TV niebędzie wtedy działało bez liveboxa ?

0
  • Pomocny post
    #4 29 Lis 2008 14:03