Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault scenic 1,9dci nie odpala

wecia91 29 Nov 2008 16:06 12902 11
  • #1
    wecia91
    Level 18  
    Witam autko jak w temacie nie odpala po podłączeniu komputera nie widzi sterownika silnika brak zasilania na sterowniku gdzie szukać przyczyny może ktoś ma schemat zasilań sterownika z trzema wtykami co załancza zasilanie sterownika czy może być przyczyną immo ???
  • #2
    DominikD
    Level 23  
    Szukasz pomocy a nawet nie umiesz zdań pisać jak należy. Ciężko zrozumieć bez kropek .

    Czym próbujesz się z tym łączyć ? Jakie objawy , jakie kontrolki się zapalają lub nie.

    Może pociągaj go tak jak forda z poniższego postu.Jaki sens ma ciąganie jak immo leży ? Gdzieś coś było o zaniżaniu poziomu forum.
  • #3
    wecia91
    Level 18  
    Czytam odpowiedzi i mnie rozwalają jestem na forum czystej polszczyzny czy potrzebuję pomocy jest sobota 18 a ja do 22 mam roboty do kompa siadam z doskoku forda ciągał klient . Scenic diagnozowany KTS-em oraz koleś swoim laptopem nie łączą się ze sterownikem silnika ani KTS ani laptop nie świecą kontrolki świecy żarowej oraz silnika inne ok . POtrzebuję pomocy a nie kazań liczę na odpowiedzi fachowców za pomoc dzięki mz góry.
  • #4
    Anonymous
    Anonymous  
  • #7
    slawek_20041
    Level 2  
    witam, kolego mógłbyś powiedzieć coś dokładniej które, przewody miałeś przerwane mam ten sam problem, brak kontrolki świec, rozrusznik nie kręci, z ecu niema podłączenia, pomóż proszę
  • #8
    magikserwis
    Level 2  
    U mnie to samo..ale ja nie znalazłem żadnych kabli pod silnikiem...
  • #9
    slawek_20041
    Level 2  
    u mnie mechanik zaizolował przewody te przy akumulatorze poruszył nimi i zatrybił. Czasami jak wyciągałem akumulator to sytuacja się powtórzyła, ale teraz mam już spokój proponuje poszukać właśnie w tym miejscu skrzynka bezpieczników koło akumulatora. Powodzenia
  • #10
    dzabeloki
    Level 9  
    Renault Scenic II Grand 2006r
    silnik 1.9Dci 131KM 96kw
    nr sterownika silnika ECU: Bosch (120) 0281012589 inny 8200827725
    moduł zabezpieczeń i połączeń (1337) 8200481866-f bezpieczniki i kable w dół
    Scenic nie odpala (nie kręci) brak komunikacji ze sterownikiem / wspomaganie działa wyświetlają się komunikaty : kontrolka imo zmienia stan z migania na stałe światło
    1- brak ciśnienia oleju
    2- problem z lądowaniem
    3- hamulec ręczny
    Auto po mękach około 1 godz zaskoczy ( kata + sprzęgło+ start) i brak błędów

    Diagnoza Delphi :
    hamulce Abs: DF066 - Brak sygnału wtrysku w sieci multiplekserowej , ( co ciekawe w inf. dodatkowych wskazuje na pracę silnika obroty max)
    hamulec ręczny elektroniczny: 516D - problem z komp. ham. post. z przyjętych ramek multiplex
    PAS kierownica ze wspomaganiem: df033 - sieć mult. sygnał zanikł lub jest nieprawidłowy
    moduł UPC : df012 alternator - usterka elektryczna lub mechaniczna

    diagnoza CLIP v160
    widok połączenia sieci
    Renault scenic 1,9dci nie odpala Renault scenic 1,9dci nie odpala Renault scenic 1,9dci nie odpala Renault scenic 1,9dci nie odpala
    DF012 Moduł UPC Alternator 1.DEV mimo skasowania komunikat się pojawia / procedura sprawdzenia czujnika klimy i temp
    silnika oraz egr i potencjometr gazu zostały wykonane odpięcie nic nie dało instalacja ok (zwarć masa + brak)
    Renault scenic 1,9dci nie odpala Renault scenic 1,9dci nie odpala Renault scenic 1,9dci nie odpala
    DF052 - sieć multi. hamulec postojowy występuję czaly czas z czerwona kropką
    Renault scenic 1,9dci nie odpala Renault scenic 1,9dci nie odpala

    DF002 poduszki pow dał się skasować choć dane są nieco dziwne .
    Renault scenic 1,9dci nie odpala Renault scenic 1,9dci nie odpala Renault scenic 1,9dci nie odpala Renault scenic 1,9dci nie odpala

    Nie bardzo jestem biegły z clipie , możne ktoś z was coś widzi konkretnego . Blokada kierownicy została zmieniona na wyczyszczoną ale stanu to nie zmieniło.
  • #11
    DominikD
    Level 23  
    Światło ciągłe na immo oznacza brak informacji ze sterownika wtrysku , stąd też nie widzi go na magistrali oraz numery same 000000 ...
    Po kiego grzyba czepiasz się poduszek i alternatora jak nie masz komunikacji z silnikiem ?

    Pierwsza sprawa , zasilania główne sterownika oraz magistrala danych do sprawdzenia .
  • #12
    dzabeloki
    Level 9  
    DominikD wrote:
    Światło ciągłe na immo oznacza brak informacji ze sterownika wtrysku , stąd też nie widzi go na magistrali oraz numery same 000000 ...
    Po kiego grzyba czepiasz się poduszek i alternatora jak nie masz komunikacji z silnikiem ?

    Pierwsza sprawa , zasilania główne sterownika oraz magistrala danych do sprawdzenia .


    dokładnie tak jak piszesz jest wsio ok chyba ze masz info jakie na pewno powinny być zasilania na początku wątku wymieniłem jak jest inaczej śmiało każda rada na cenna