Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[at89c51][c][sdcc] Ostrzeżenia przy kompilacji programu

02 Gru 2008 00:20 2751 5
  • Poziom 2  
    Witam, jestem dopiero studentem i dość słabo się znam na mikrokontrolerach. Mam projekt do zrealizowania z płytką uruchomieniowa(chyba tak to się nazywa) zakupioną razem z wygenerowanym programem z rozszerzeniem .hex i w postaci programu w C(w kilku plikach)- wszystko napisane dla mikrokontrolera at89c51ed2. Problem wygląda następująco: przy kompilacji pliku głównego w C(do pliku main dodałem pozostałe pliki instrukcją #include plus bibliotekę at89c51ed2.h) za pomocą kompilatora SDCC versja 2.8.0 w edytorze MIDE-51 (z opcjami: --code-loc 0x0000 --stack-auto --vc takie były standardowo po zainstalowaniu, w opcji select device mam ustawione 8051) wyrzuca mi następujące warningi:
    Cytat:
    SDCC : mcs51/gbz80/z80/avr/ds390/pic16/pic14/TININative/xa51/ds400/hc08 2.8.2 #5199 (Jul 29 2008) (MINGW32)

Compiling...
    C:\RSK100\scr\/ISO14443A.c(86) : warning 110: conditional flow changed by optimizer: so said EVELYN the modified DOG
    C:\RSK100\scr\/ISO14443B.c(90) : warning 59: function 'ISO14443B_REQB' must return value
    C:\RSK100\scr\/ISO14443B.c(90) : warning 59: function 'ISO14443B_REQB' must return value
    C:\RSK100\scr\/UART.c(61) : warning 110: conditional flow changed by optimizer: so said EVELYN the modified DOG
    C:\RSK100\scr\/UART.c(118) : warning 94: comparison is always true resp. false due to limited range of data type
    C:\RSK100\scr\/UART.c(118) : warning 94: comparison is always true resp. false due to limited range of data type
    C:\RSK100\scr\/UART.c(118) : warning 110: conditional flow changed by optimizer: so said EVELYN the modified DOG
    C:\RSK100\scr\/UART.c(118) : warning 110: conditional flow changed by optimizer: so said EVELYN the modified DOG