Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Playstation - wmontowanie w EURO wejście słuchawkowe

02 Gru 2008 21:15 6488 80
  • Poziom 23  
    Witam. W playstation nie ma możliwości podłączenia słuchawek, a jakość dźwięku na starym telewizorze a tym bardziej jakość muzyki jest bardzo marna. Czy można by w przejściówkę czincze-euro wmontować jakoś wejście do słuchawek/głośników. Jak niby zrobic że jak podłącze słuchawki to leci z nich głos a z telewizora nie, a jak odłączę to uruchamia się dźwięk w telewizorze. Jestem totalnym amatorem w schematach itp. Ale może idzie jakoś logicznie to zmontować?

Wole mieć pewność że to możliwe i dam rade, zanim rozwalę robrom przejściówkę.

Moze i są takie w sklepach, ale w moim mieście takiego czegos nie znajdę a chodzi o zrobienie czegoś samemu. Mam kilka przejściówek, wejścia do słuchawek np. z discmana itp. Wystarczy że kupię jakieś ładne słuchawki i było by dobrze :) Tylko czy jakość muzyki będzie dość dobra?

Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 23  
    Głośników jednak nie będę podłączał bo i tak za kilka miesięcy to psx będzie LCD.

1. Widziałem schematy wzmacniaczy, ale w tym problem że nie opłaca mi się zamawiać części itp. Wiec mogę takie elementy wymontować z telefonu, radia, discmana itp itd ?

2. A czy jak podłącze jakoś te słuchawki to zniknie głos z TV, cy będą grały oba naraz i będę musiał samemu przyciszać? Jak to mądrze podłączyć aby działało tylko jedno na raz?
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Jak kolega wyżej nadmienił - wzmacniacz o mocy ok 2x0,25W/16ohm rozwiąże sprawę, natomiast co do złącza Euro-Scart to tu http://pl.wikipedia.org/wiki/SCART masz rozpiskę, wzmacniacz podłączasz do AIR, AOL a masę do GND.

Pozdrawiam :)
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Verona napisał:
    Głośników jednak nie będę podłączał bo i tak za kilka miesięcy to psx będzie LCD.