Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z polonezem

21 Mar 2004 19:30 1776 16
  • Poziom 14  
    Witam i prosze o rady i porady
    Posiadam poldka z 96 roku silnik 1.6 monowtrysk abimexa a problem polega na tym ze nierowno pracuje bardzo mu sie wahaja obroty(od 500 do 2000) az sie ustala i czasami stana na 1000 i jest w miare oki ale jak chce jechac to piekielnie go dlawi i szarpie tak do okolo 2500-3000 obrotow ale jak wcisne gaz do oporu i przekroczy te 3000 obrotów to idzie normalnie i nie jest slaby ale czasami jeszcze delikatnie go zadlawi.a jak jest zimny to pali za 4 czasami 5 razem (akumulator oki) i co zabawniejsze twe objawy dzieja sie tylo na benzynie bo jak przełącze na gaz to jest wszystko wporzadku rzadnego dławienia ani szarpania.w kodzie migowym komputer nie pokazuje żadnych błedow a reset komputera nic nie pomaga juz byl wykonany kilka razy no chyba ze cos zle robie .napiszcie jak to sie dokladnie wykonuje chociaz ten temat juz bl poruszany na elektrodzie i tak to wykonywale.I właśnie dlatego tez podejrzewam usterke mechaniczna.
    niedługo będę mial kabelek na MAX 232 i chce sie podlaczyc do kompa a moje pytanie brzmi czy moge tak ustawic za pomoca kompa zeby to ustało???? i na co zwrocic szczególną uwage.
    A i jezeli ktos moze mi przesłac swoje dobre ustawienia kompuera abimexa to bym bardzo prosil moze pomoze ich wgranie do moego poldka.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Nie wiem czy Maxem zrobisz Abimexa do tego jest kabelek 3r
  • Poziom 14  
    - sprawdz wtryskiwacze czy sie nie zapchaly
    - sprawdz lub wymien filtr paliwa
    - sprawdz lub ustaw wtrysk paliwa
    - jeszcze moze byc problem z pompa paliwa. zdejmij z niej przewod i zakrec silnikiem jesli siknie to pompa jest OK
  • Poziom 20  
    moim zdaniem masz przedziurawiony tłumik środkowy i sonda lambda ma bledne odczyty jesli dojdziesz co to daj mi znać jestem ciekawy tego.
  • Poziom 12  
    ja bym zdemontowal cala przepustnice pozadnie przemyl i wyczyscil silnik krokowy a przedewszystkim sprawdzil wtryskiwacz i ewentualnie sprawdzil cisnienie paliwa ps do abimeksu nie jest potrzebny max232 tylko prosty interfejs zajdziesz go na stronie fso autoklub w dziale warto wiedziec
  • Poziom 17  
    Niestabilne wolne obroty -> nieszczelność w układzie serwa hamulców (lewe powietrze w dolocie).
  • Poziom 14  
    z serwem to raczej odada bo nie mam problemów z hamulcami a na gazie jest oki.hamulce LUKASA
    cisnienie paliwa mam 0.09MPA tak wiec jest oki.i dalej walcze z tym bulem. caly dolot juz rozbieralem i czyscilem i nic nie pomoglo.
    POMOCY POZDRAWIAM
  • Poziom 20  
    To może jednak silnik krokowy + zawór sterowania powietrzem biegu jałowego, może jakiś syf się zebrał :?
  • Poziom 16  
    Sprawdź wałek rozrządu przez pomiar skoku krzywek.
  • Poziom 14  
    W 90% za uboga mieszanka biegu jałowego. Podjedź gdzieś i sprawdź skład mieszanki. A jak myślisz że kabelek naprawi ci samochód to sie mylisz!

  • Poziom 21  
    To jest coś z wtryskiwaczem prawdopodobnie wtryskiwacz leje bo wskazywały by na to objawy / nie można uruchomić go za pierwszym razem i przy dość wysokich obrotach silnik pracuje w miarę prawidłowo/ Dość częsty objaw gdy jeżdzi się dużo na gazie to po jakimś czasie występuje niedomykalność wtryskiwacza.
  • Poziom 14  
    yacek4 napisał:
    W 90% za uboga mieszanka biegu jałowego. Podjedź gdzieś i sprawdź skład mieszanki. A jak myślisz że kabelek naprawi ci samochód to się mylisz!


    kabelek nie rozwiaze problemu sam ale za to moze duzo pomoc.czy czasami jakis czujnik nie jest padniety latwo wtedy zaobserwowac.

    zawory dopiero co regulowane byly i nic to nie pomoglo.

    a zawor sterowania powietrzem biegu jalowego to jest wlasnie ten silnik krokowy i zostal wyczyszczony jak i wszystkiw kanaliki z nim zawiazane.

  • Poziom 21  
    Walo jeśli byłby padnięty któryś z czujników lub silnik krokowy to przy teście migowym miałbyś tego potwierdzenie.Jeśli komputer nie wyświetla błędów to nadal upieram się przy tym abyś w pierwszej kolejności sprawdził wtryskiwacz.
  • Poziom 14  
    witam
    oki roozumie ce i skorzystam z twojej rady i bardzo za nia dziekuje tylko chodzi mi o to ze komp wymiga mi tylko jezeli sie czujnik sie rozawli zalkiem a nie rozpozna on natomiast jezeli np silnik krokowy bedzie przytarty i bedzie domyakl inaczej kanal niz komputer bedzie go probowal wysterowac a po podlaczeniu pod PC bede widzial jak zmienia sie wartosc skladu mioeszanki itp.
    DZIEKI za zainteresowanie
  • Poziom 11  
    W tym przypadku problem moze stanowic sonda lambda lub przewody wysokiego nnapiecia.
  • Poziom 14  
    sonde sprawdze ale za pierwszym sprawdzeniem stwierdzilem ze jest oki a przewody wysokiego napiecia wymienilem bo stare "swiecily" w nocy.