Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo 440 1.8 +gaz ten samochód mie ma siły jeżdzić

marcin3014 03 Gru 2008 14:32 2526 9
  • #1 03 Gru 2008 14:32
    marcin3014
    Poziom 9  

    Witam mam problem z autem volvo 440 1.8 +gaz 94r. Ciężko mi pali a po za tym strzela i nie ma siły jechać.Jak już odpali to jedzie 60-80km jak jest zimny jak się rozgrzeje to max 120km po prostu muł.Dwie świece się zalewają i ma słabe ciśnienie w tych komorach jest 3 a powinno być 9 atmosfer z tego co mi powiedziano.Przy odpalaniu to jest tak jakby dostał jednorazowo paliwa i gaśnie.Może ktoś miał taki problem z volvo 440 to niech mi powie co mu dolega.Auto jest teraz u mechanika ale on cały czas szuka przyczyny.Proszę o podpowiedz.

  • Pomocny post
    #2 03 Gru 2008 15:35
    bartek_j
    Poziom 35  

    Jak masz ciśnienie sprężania ~3 to czego się dziwisz. Silnik do remontu / wymiany.

  • Pomocny post
    #3 03 Gru 2008 15:41
    plakon83
    Poziom 13  

    Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja)
    poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze.
    Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?

  • #4 03 Gru 2008 16:41
    marcin3014
    Poziom 9  

    w prawdzie mówiąc to woda lekko szła do góry podczas pracy silnika podejrzewałem że to jest uszczelka i mu to mówiłem,ale na szczęście woda nie dostała się do oleju bo nie było nalotu ani piany jaka powstaje jak woda się dostanie do oleju.Wiem jak to wygląda bo kiedyś mi w cieniasie poszła uszczelka.mam jeszcze pytanie jaki to może być koszt naprawy,a i czy szlifu nie będzie trzeba robić,jak są wytarte pierścienie.

  • Pomocny post
    #5 03 Gru 2008 16:41
    Usunięty
  • #6 03 Gru 2008 17:02
    marcin3014
    Poziom 9  

    W takim razie zawory do wymiany,bo już nie da się wyregulować ich ?Pytam się bo nie znam się.co było by lepsze remont tego silnika czy kupić drugi? Tylko też jak kupię to nie wiadomo czy on jest dobrym stanie.W tym silniku jest nówka rozrząd,rozrusznik,filtry no chyba filtry będzie trzeba wymienić i olej.I w ogóle to ten silniczek był żyletka.A to się stało przez to że zaciął mi się termostat raz i złapał temperatury,ale zaraz go w ten sam dzień wymieniłem i przez jakiś czas było ok chociaż czasami fukał sobie,a to chyba były jego pierwsze objawy.

  • Pomocny post
    #7 03 Gru 2008 17:11
    Usunięty
  • #8 03 Gru 2008 17:13
    marcin3014
    Poziom 9  

    Na 3 i 4

  • Pomocny post
    #9 03 Gru 2008 17:21
    Usunięty
  • #10 03 Gru 2008 17:31
    marcin3014
    Poziom 9  

    Też właśnie tak myślę przy kupnie drugiego to tak jakbym kupował kota w worku po prostu trzeba mały remont i będę pewny.dzięki za radę.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME