Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw sharan 1,9 TDI 2003 stuki podczas dodawania i odejmowania

03 Gru 2008 21:21 14464 20
  • Poziom 10  
    Witam
    Mam problem jak w temacie mam problem przy dodawaniu i odejmowaniu gazu słychać metaliczny dzwięk i nie wiem co może być tego przyczyną , dodam ze przegub wewnętrzny wymieniłem z prawej strony .Pozdrawiam wszystkich na forum.
  • Poziom 13  
    Zobacz dolną poduszkę skrzyni biegow często się uszkadzają
  • Poziom 10  
    Dzięki za szybką odpowiedz sprawdzę tą poduszkę
    Pozdrawiam
  • Poziom 35  
    Może być dwumasa też....
  • Poziom 20  
    W moim dziadku typu Mondeo stuki powodował niedokręcony przegub półosi po wymianie łożyska. Ale jeśli nie było ściągania piasty to obstawiałbym w/w poduszke.
  • Poziom 21  
    U mnie w moim aucie wina była wykręcona śruba środkowej łapy silnika.... Na naszych dziurach potrafią się wykręcić !
  • Poziom 10  
    Witam zdiagnozowałem tą usterkę było to brak smaru w przegubach, po prostu popękały osłony na przegubach i wyrzuciło cały smar,po wymianie osłon i uzupełnieniu smaru stuki ustały , a zobaczymy co będzie dalej na razie od lutego cisza i spokój. pozdrawiam wszystkich
  • Poziom 10  
    sprawdzałem u siebie i osłony sa w pozadku to nie przeguby. Mam wrażenie że cała skrzynia z silnikiem porusza sie w tył i przód podczas przyśpieszania i hamowania silnikiem na zmiane. Podejżewam poduszki ale jescze problemu nie rozwiązałem.
  • Poziom 10  
    olekmarcin2 daj znać jak zlokalizujesz usterkę.
  • Poziom 10  
    jasne własnie odstawiłem do serwisu dodatkowo mi turbinka padła :cry:
  • Poziom 10  
    Jaki miałeś objaw padniętej turbinki?
  • Poziom 10  
    brak mocy (fiat 126p) i dym z tyłu>>>>>> brak "świstu"
  • Poziom 10  
    No to faktycznie koniec turbinki, a w sprawie stuków coś się wyjaśniło ?
  • Poziom 10  
    serwis czeka na czesci jak odpala silnik i odbiore go to odpisze ale wymienili jakąs poduszke pod silnikiem
  • Poziom 10  
    Cześć,

    Wyjaśniło się po czasie co było przyczyną stuków ?
  • Poziom 10  
    Witam po przerwie
    Mój sharan wrócił z serwisu i...

    wymienili mi turbinke i takie tam w zawieszeniu między innymi jakąś łape pod skrzynią biegów. Ale to tylko złagodziło owe "stuki" Diagnoza na nie to luz na wieloklinie prawej półoski krótkiej.

    Takze to nie koniec wydatków bo kamplecik szcuje na ok 2000,00zł

    a miałem do tego auta nie dokładać......:cry:
  • Poziom 10  
    Cześć,

    Ja już wymieniłem tą półoś razem z elementem w skrzyni, niestety stuki przy dodaniu / ujmowaniu gazu pozostały. Koszt tych elementów to około 1300zł + robocizna z 200zł. Niestety, jeżeli nie było to wymieniane od nowości to może być już w kiepskim stanie, jak ząbki wytrą się całkowicie to autko stanie. Najlepiej to słychać jak jedziesz np. na wstecznym i wciskasz sprzęgło to jest takie puknięcie.
    Jest to urok tych samochodów :cry: , części mają na bieżąco w serwisie .

    Jeżeli mówimy o tym samym to proponuję wątek:
    http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=56860&highlight=p%F3%B3o%B6
  • Poziom 1  
    olekmarcin2 Możesz podać mi oznaczenia Twojej skrzyni 6 biegowej bo nasuwa mi sie coś na temat tego huczenia. Oznaczenie składa sie z trzech literek można je miedzy innymi znaleźć w książce serwisowej (prosze4 nie mylić z literkami z oznaczenia silnika).
  • Poziom 10  
    Kolego, czy coś wyjaśniło się na temat tych stuków?
  • Poziom 10  
    Witam poczytajcie wątek który wkleił Janbra to jest powodem stuków w moim sharanie , cena jak w tym wątku troszkę skubło ale warto było pozdrawiam wszystkich forumowiczów i dzięki za pomoc
  • Poziom 12  
    witam ! czy koledzy może się orientują czy przeguby do sharana po 2011 będę pasować do sharana z 2003 roku , ponieważ nie chce zakładać tego szajsu z krzyżakami .