Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Honda Civic VI Coupe czy Opel Vectra B Sedan

majki89 05 Dec 2008 18:11 4625 4
    majki89
    Level 11  
    Witam,

chciałem zapytać doświadczonych znawców samochodów, który samochód jest lepszy i który lepiej kupić? Hondę Civic VI Coupe czy Opla Vectrę B Sedan?

Oba samochody podobają mi się, ale pytam od strony technicznej, czyli awaryjność, spalanie, komfort z jazdy itd.

Proszę o pomoc, ponieważ nie znam się na samochodach na tyle, żeby wiedzieć co jest lepsze :)

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
    globus
    Level 24  
    Ostatnio kolega zastanawiał się nad wyborem honda civic czy mazda 323. Podsumowująć naczytałsie róznych for, grup , stron i... wieksość treści w temacie 323 była o treści jak naprawić, natomiast o civicu jak tiuningowac i polepszyc. Czyli.. napewno jest mniej awaryjny
    czajuu
    Level 1  
    Siemka ja jestem chyba na tym samym etapie co Ty wybieram między civic coupe z silnikiem d16y8 vtec 127 KM a mazda 323 F 1.8 115 KM.