Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Creative I-TRIGUE 3330 - uszkodzony pilot

06 Gru 2008 13:53 7610 5
  • Poziom 10  
    jestem posiadaczem głośników Creative I-TRIGUE 3330 w zestawie z nimi znajdował się przewodowy pilot który jest jednocześnie włącznikiem/wyłącznikiem regulatorem basu i głośności.
    Niestety pech chciał że po 2 latach użytkowania pilot odmówił posłuszeństwa rozkręciłem go, próbowałem połączyć kabelki itd ale, że jestem laikiem w sprawach elektronicznych nic nie wskórałem.

Problem polega na tym, że bez pilota głośników nie da się włączyć mam wobec tego pytanie czy istnieje jakiś zamiennik tego pilota (może być bez przewodowy).
    Na internecie udało mi się znaleźć jedynie taka zabawkę http://pl.europe.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=30&product=14565

niestety nie znalazłem polskiego sklepu który miałby w swojej ofercie tego pilota, a na a ebay cena wynosi ponad 100zł więc średnio opłacalna inwestycja do tych głośników.

Proszę pomóżcie bo już głowa mnie zaczyna boleć od tej ciszy :|

poniżej zdjęcie pilota

• Poziom 10  
    żadnych pomysłów? może ktoś podejmie sie konstrukcji? :)
  • Poziom 11  
    witam,
    też mam problem z pilotem, oddałem je na serwis bo są jeszcze na gwarancji

ale w tym poście :
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=960989&highlight=trigue+3330&sid=

jest fotka jak ten pilot wygląda w środku, więc jak odrzucą mi naprawę z jakieś przyczyny to wezmę miernik i sam go naprawie,

jeśli jesteś "zielony" w tych sprawach znajdź i poproś kogoś co Ci przemierzy tą płytkę, podejrzewam że jakiś drobiazg

pozdrawiam
  • Poziom 10  
    moje straciły gwarancje 2 miesiące temu.
    Z creative Polska odpisali mi że mogą mi wysłać pilot za 18euro i muszę w tym celu wykonać telefon do Irlandii, trochę nie opłacalne wg mnie.
    Akurat w moim przypadku wiem że potencjometr jest ok.