Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lampki choinkowe led- kilka pytań.

krzych720 06 Gru 2008 14:21 8210 20
  • #1 06 Gru 2008 14:21
    krzych720
    Poziom 2  

Proszę o pomoc jak najprościej rozłączyć programator w lampkach choinkowych by świeciły tylko światłem ciągłym.
    dołączam zdjęcia tego sterownika.
    Odnośnie elektroniki jestem trochę zielony, więc proszę bez zbytniego fachowego języka.
    Próbowałem połączyć na krótko te diody ale efekt był taki, że diody świeciły nie pełnym światłem i trochę migotały.
    Dodam że w sterowniku jest program ciągłego świecenia, ale jest on na końcu i trzeba za każdym razem 6 razy naciskać przełącznik by uzyskać ciągłe świecenie. Przy jednym komplecie to nie jest kłopot ale przy dziesięciu już tak i jeżeli one będą na 7-mio metrowych choinkach to już nie jest wesołe
    Bardzo proszę o radę może istnieje jakiś prosty sposób

1 20
  • #2 06 Gru 2008 14:29
    enraged
    Poziom 17  

Te światełka migotają w 2 częściach?

2
  • #3 06 Gru 2008 14:32
    krzych720
    Poziom 2  

tak dokładnie dwie części po 50 diod. Komplet posiada także dodatkową wtyczkę do podłączenia następnego kompletu .

0
  • #5 06 Gru 2008 14:35
    enraged
    Poziom 17  

A mógłbyś preczytać napisy z tych dwóch czanych trzynożnych? ;-)

AAAAAAAA faktyzcnie! ;-)
    A ja głupi szukałem sposobu, żeby zapchać bazę :-p
    Pozdrawiam!

2
  • #6 06 Gru 2008 14:45
    krzych720
    Poziom 2  

Dzięki Adam1988 faktycznie proste aż głupie ;]
    tylko małe pytanie nie będzie to miało wpływu na trwałość i bezpieczeństwo. Lampki te mają być zawieszone w kościele (żeby ksiądz nie wykluczył mnie z parafii za jakiś wypadek ;D )

0
  • #7 06 Gru 2008 14:58
    Adam1988
    Poziom 25  

Nie powinno ale dolozyl bym w tych sterownikach jakis maly bezpiecznik np. 630mA. I roznicowke na calosc wraze jak by ja zabardzo woda swiecona pokropil. ;)

0