Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

Jak to jest z tymi cyfrowymi tunerami

zybex 08 Gru 2008 10:51 1833 10
  • Jak to jest z tymi cyfrowymi tunerami

Pomocny dla użytkowników

Na początku zaznaczę, że zakupiłem tuner cyfrowy "Telewizja bez abonamentu" i jestem laikiem w tych sprawach.
    Na tym tunerze miałem mieć m.in. TVP Kultura i TVP Historia. Wzorując się na ustawieniu anteny na Astrę, ustawiłem swoją antenę na Hot Birda (skręciłem w prawo o te 6 stopni)
    Łapię wyżej wymienione programy i sporo innych, głównie niemieckich typu 1ARD, ZDF, WDR, Arte, a nawet BELSAT (białoruski).
    Przed chwilą rozmawiałem z kolegą, który montuje satelity "zawodowo", czyli za kasę i mnie wyśmiał. Powiedział, że mam się skręcić z anteną na Astrę. Jak to w końcu ma być?

Ps. Do tej pory miałem tuner analogowy i konwerter starego typu, a antena była skierowana na Astrę. Przy zakupie nowego, cyfrowego tunera, zakupiłem też nowy LNB.

0 10
    Poziom 35  

Witam
    Czy pod nazwą "Telewizja bez abonamentu" mam rozumieć Telewizję Na Kartę?
    Jeśli chodzi o odbiór programów będących w ofercie Telewizji Na Kartę to antena ma być skierowana-ustawiona na satelitę Hotbird

0
    Pomocny dla użytkowników

Chodzi o Telewizję bez abonamentu i bez karty, chociaż tuner ma gniazdo do włożenia karty.
    Obieram sporo, ale np. nie mam tych co niby miały być a mianowicie:

TV Polonia
    Tvn Gra
    Polonia 1
    TVP Kultura
    TVP 3
    Polsat 2
    Puls
    Tele 5
    VIVA Polska
    Mango
    TV Trwam
    Tv Biznes
    Tv Zdrowie i uroda
    4FUN Tv

Z wyżej wymienionych mam TV Polonia, TV Trwam, TVP Kultura i TVP Historia. Tuner MD 24242.

Dodam, że na Astrze nawet nie próbowałem patrzeć, czy coś tuner łapie, tylko od razu skręciłem się na HotBirda.

0
    Poziom 35  

No tak, teraz wiadomo o co chodzi.