Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Simens gigaset 3015 comfort - brak sygnalu

09 Gru 2008 16:02 909 2
  • Poziom 17  
    Witam!

    Mam od dluzszego czasu telefon simens gigaset 3015. Do dzis dzialal bez problemow. Mianowicie przestal dzwonic. Sluchawka jest napewno ok (byla sprawdzana na innej bazie). Lacznasc miedzy sluchawka a moja baza jest. Sama baza podczas dzwonienia rowniez wydawala dzwiek dzwonienia.. chwili obecenej milczy wiec stawiam ze jest uszkodzona. Wszystkie funkcje telefonu i bazy dzialaja. Telefon zachowuje sie jakby nie byl podlaczony do lini telefonicznej. Nie mam zadnego isdna, mam zwykla linie(TP SA). Oczywiscie gniazdko telefoniczne jest ok- byl podlaczany inny telefon i dziala! Dzieki za pomoc!
  • Specjalista od telefonów
    Chcesz taka bazę ?? Po kosztach wysyłki +piwo.
  • Poziom 17  
    Oczywiscie ze bylbym zainteresowany. Prosze wiecej info na PW.