Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

F126p z cewka dwubiegunowa silnik przerywa po nagrzaniu

markus15021959 09 Gru 2008 17:50 1125 4
  • #1 09 Gru 2008 17:50
    markus15021959
    Poziom 16  

    Po kwadransie jazdy , czasem pozniej zaczyna sie przerywanie pracy silnika , czy usterka moze byc cewka wysokiego napiecia ? Po zatrzymaniu sie na chwile zapalam silnik jade i ponownie przerywa. Pompa paliwa nowa

    0 4
  • #3 09 Gru 2008 18:10
    markus15021959
    Poziom 16  

    Kondensator jest ok. Wymienilem caly aparat zaplonowy i dalej tak samo. Co sadzisz o przerywaniu pracy przez cewke gdy sie nagrzeje?

    0
  • #4 09 Gru 2008 18:28
    viper555
    spec od auto-elektro

    Jak plastikowa przestawić końcówki zasilające jak bez zmian cewka do wymiany.P

    0
  • #5 09 Gru 2008 18:35
    tokrzych
    Poziom 15  

    Sprawdz czy masz dobrze wyregulowane zawory , brak luzu kiedy silnik się nagrzeje powoduje że zawory nie są do końca zamkniete a to powoduje brak prawidłowego sprężenia mieszanki , może powodować także wypalanie się zaworów , no i oczywiście wymienić świece zapłonowe. Jeśli przypadkiem zmieniałes cewkę ze starego typu na nowy (cewka podwójna) to pamiętaj że w nowych samochodach gdzie była ona montowana wzdłuż samochodu prowadzony był przewód oporowy inaczej cewka może się grzać. Jeśli przerywa na wolnych obrotach to przedmuchaj dyszę wolnych obrotów , zawsze coś w niej siedzi. W gażniku należy sprawdzić na słuch czy w pływaku nie ma benzyny , czy jest dobrze ustawiony poziom paliwa , czy zawór iglicowy nie jest wytarty.
    pozdr.

    0