Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Honda shadow 1100VT, zap這n

Korsarz64 10 Dec 2008 00:38 6309 7
  • #1
    Korsarz64
    Level 2  
    Panowie mam problem Honda Shadow 1100 VT.88r
    Problem z odpaleniem , jak juz odpali Spala wszystko w rurach wydechowych, Uk豉d rozrz康u sprawdzany 3 razy, wszystko ok.
    Po stronie mechanicznej wydaje si wszystko dobre, czy kto ma jaki pomys. Podobne objawy do p騧nego zap這nu,Jak to sprawdzi zap這n typu:CDI , zasta豉 mnie ju zima mo瞠 kto mia podobny problem.
  • Helpful post
    #2
    tecza6
    Level 11  
    Sprawdz najpierw impulsator. A wydechow czasem nie masz wyprutych do 0 ?
  • #3
    Korsarz64
    Level 2  
    Wydechy wygl康aj jak nowe problem w tym 瞠 paliwo spala si praktycznie na samym ko鎍u wydechu, drugiego cylindra , Pierwszy kolektor po uruchomienu robi si czerwony , czyli dopala si wszystko w wydechach.pozdrawiam.
  • #4
    slawuski
    Level 11  
    A sprawdza貫 czujnik polo瞠nia wa趾a rozrz康u ? .Mia貫m u kumpla podobny problem tylko 瞠 z '85 vt1100 nie wiem czy w nowszej jest tak samo.Najlepiej sprawdzi na oscyloskopie dwukana這wym synchro mi璠zy czujnikiem wa趾a a kt鏎ym z czujnik闚 na wale.
  • #5
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Tam nie ma czujnika na wa趾u
  • #6
    Stasia
    Level 12  
    nie dzia豉 przy酥ieszacz zap這nu - pewnie na bardzo wolnych obrotach pracuje prawid這wo a po dodaniu gazu grzeje rure . Je瞠li tak jest to nie zmienia si k徠 wyprzedzenia zap這nu wraz ze wzrostem pr璠ko軼i obrotowej . Zmniejsz obroty do minimum i zobacz czy si wtedy grzeje .

    Co jest uszkodzone musisz sobie sam odpowiedzie lub opisz budowe motoru i wrzu schemat elektryki . Jaki tam jest zap這n AC CDI czy tylko CDI ?
  • #8
    Stasia
    Level 12  
    Przyczepi豚ym si tylko do Pulse generator ( na schemacie w prawym dolnym rogu ) i nie wiem jak jest zbudowany czy optyczny ; indukcyjny lub halla , ale rozbierz go ; wyczy嗆 , sprawd przewody 4 szt. od niego do CDI , pomierz ewentualnie obejrzyj wszystko 陰cznie z wtyczkami ( gdyby rozcina przewodu to nie zamie miejscami pocz徠ku i ko鎍a np. cewki to bardzo wa積e . Jeden czujnik jest odpowiedzialny za iskre w GMP a drugi za przy酥ieszenie zap這nu i w陰czenie zap這nu ( tak mi si wydaje ) .

    W tym momencie szczelam w ciemno ale wydaje mi si 瞠 modu to AC CDI ( nale瘸這by przejrze serwis闚k) to znaczy , 瞠 w module jest przetwornica wytwarzaj帷a napi璚ie 245 V sta貫 z 12 V , impuls ( GMP ) otwiera bramk tyrystora a ten drugi sygna informuje procesor o pr璠ko軼i obrotowej ( procek por闚nuje sygna z cz瘰totliwo軼i kwarcu ) i procek zmienia k徠 wyprzedzenia zap這nu . A jak nie zmienia bo sygna B jest zafa連zowany to kolego grzejesz rure . Dodatkowo w skrajnym przypadku moto nie wejdzie wcale na wysokie obroty tylko strzeli w rure i zga郾ie . Wszystko to oczywi軼ie to hipoteza bo widzia貫m tylko schemat i to zamazany . Strzelam w ciemniaka , 瞠 jest tam modu mitsubiszi - kt鏎y te mo瞠 si ko鎍zy .:?: