Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

monitor SONY CPD-200GST nie startuje

batim18 24 Mar 2004 17:29 1334 13
  • #1 24 Mar 2004 17:29
    batim18
    Poziom 14  

    czesc
    mam monitor sony CPD-200GST
    PROBLEM POLEGA NA TYM ZE MONITOR PO ZAŁĄCZENIU NIE STARTUJE
    DIODA NA PRZEDIE NIE SWIECI
    TRANZYSTOR LINI SPRAWNY
    od czego zaczac naprawę
    dzieki
    pozdrawiam

  • #2 24 Mar 2004 19:26
    czupacz
    Poziom 14  

    a napięcia na wyjściu przetwornicy są?

  • #3 24 Mar 2004 22:02
    Connor MacLeod
    Spec od monitorów

    Najlepiej zacząć od sprawdzenia zasilacza. Sprawdź czy i jakie napięcia są po stronie pierwotnej. Jeśli tu bedzie OK to szukaj zwarcia na drugiej stronie zasilacza.

  • #4 25 Mar 2004 11:21
    batim18
    Poziom 14  

    przetwornica probkuje
    napięc na wtornej brak
    sprawdze pion i dam znac co dalej

  • #5 25 Mar 2004 11:24
    dagbar
    Poziom 18  

    Szukaj zwarcia. Może to być dioda, a może i samo trafo.

  • #6 25 Mar 2004 11:40
    listek_
    Poziom 17  

    Mam podobny problem, z tym ze wywalilo w powietrze pojemnosc 400V/390uF. W naprawie monitorow mam malo doswiadczenia dlatego prosze o pomoc (zajmuje sie inna dziedzina elektroniki).

  • #7 25 Mar 2004 11:47
    Connor MacLeod
    Spec od monitorów

    :arrow: Batim18
    Spradź ścieżkę zasilającą HOT. I podaj nr chassis bo nie wiem, w który schemat mam patrzeć - było sporo różnych modeli CPD-200.

  • #8 25 Mar 2004 11:55
    candle
    Spec od monitorów

    listek: wymien ten kondensator, bezpiecznik i to bedzie koniec tej naprawy - te chassis na to cierpi...
    batim: a zwarcia na 80V nie masz ? :wink:

  • #9 25 Mar 2004 11:57
    listek_
    Poziom 17  

    Gdzie mam szukac numeru chassis?

  • #10 25 Mar 2004 12:07
    candle
    Spec od monitorów

    numer chassis zaczyna sie od liter SCC, tylko nie wiem po co ci ten numer

  • #12 26 Mar 2004 16:01
    batim18
    Poziom 14  

    nie moge znalezc numeru:)
    :)
    wymienilem ten kondensator
    z braku 390u dalem 150u na 400v
    w miejsce bezpiecznika wstawilem zarowke
    przetwornica nadal probkuje
    zarowka mruga
    slychac tykający przekaznik
    zalozyc większy kondensator????

  • #13 26 Mar 2004 16:26
    candle
    Spec od monitorów

    wlozyc spowortem ten co byl, szukaj zwarcia po wtornej

  • #14 26 Mar 2004 18:04
    batim18
    Poziom 14  

    monitor dziala
    winny byl kondensator 390u na 400v
    pierwszy raz się z czyms takim spotykam
    czapki z glow dla Speca
    pozdrawiam

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME