Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neostrada. Jak odzyskać hasło i login?

13 Gru 2008 22:32 10949 5
  • Poziom 15  
    Witam panowie mam małe zapytanie przeszukałem forum i nie znalazłem

    chodzi o to

    znajomemu padł system jeszcze go nie postawilem ale chcialem zapytac w którym pliku zapisuje sie chasło i login do neostrady w systemie windows

    Bo kolega kturemu bede robił system ma ten problem ze neo jest na ojca a ojciec jest za granica jego :/ i nie ma dostepu do papierów :( a dopiero wraca za jakos 3 miechy :/ i to jest ten własnie problem :(mysle ze gdzies w plikach windowsa powinno to byc zapisane bo jak jeszcze system mu dzialal to jak załaczał neo to wszytko bylo wpisane i mugł sie zalogowac normalnie :(

    pozdrawiam

    Prosze o jaka kolwiek pomoc pozdrawiam

    Adrian
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 15  
    |Hahaha to miał być żart rozumiem :( nie bylo to smieszne naprawde a z kad on ma wziąsc ID i PIN ?? jezeli te wszytkie dane ma jego ojciec ?? a jego nie ma
  • Poziom 28  
    No cóż, ojciec zabrał umowę z TP za granicę? Nie podałeś nawet jaki system ma zainstalowany Twój kolega. Rozumiem że łączy się przez modem USB, ma ikonę połączenia w którą klika, następnie połącz i łączy się z Internetem?
    Więc jak otworzy mu się to okienko gdzie jest zagwiazdkowane/zakropkowane hasło, użyj tego programu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=868658#868658
  • Poziom 15  
    nie nie ojciec zabral umowe za granice lecz on nie wiem gdzie ojciec trzyma takie papiery tak lączy sie przez program do neostrady no wiem o tym ze mozna z pod gwiazdek wyczytac password lecz jest problem system padł i nie da sie właczyc by moc sprubowac sie połaczyc :(


    System win xp mial
  • Poziom 22  
    Na stronie www.tpsa.pl
    Twoje konto - załóż konto
    https://www.tp.pl/slr/pl/konto/zakl_konta/
    Można wtedy pobrać nazwę użytkownika - hasła już nie, ale je
    można zmienić na dowolne.
    Potrzebujesz tylko ostatni zapłacony rachunek za telefon i PIN który otrzymasz dzwoniąc na 93 93.
    resztę załatwi kreator i ewentualnie pomoc techniczna 0800102102.
    Możesz jeszcze próbować naprawić system.
    Pozdrawiam