Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Instalacja linii telefonicznej

24 Mar 2004 19:45 8725 6
  • Poziom 2  
    Ja mam bardzo prozaiczny problem z TP SA. Mieszkając w bloku przez ostatnie 8 lat miałem telefon w tej właśnie firmie, regularnie płaciłem wszystkie rachunki, na nic się nie narzekałem, wszystko było by OK gdybym nie czekał na ten telefon jakieś 15 lat.
    Niedawno przeprowadziłęm się do domku, tam także chcę mieć linie telefoniczną, podłączyć neostrade i korzystać z dobrodziejstw telekomunikacji (oczywiście dalej planuję terminowo płacić rachunki). 3 stycznia br. Udałęm się do Telepunktu podpisałem umowę i czekałem ... Po miesiącu przyszedł pan, pokręcił głową i powiedział że on nie wie jak ma poproadzić kabel do mojej działki, ja niestety też nie umiałęm mu w tym pomóc. Pan poszedł i kontakt ze strony TPSA się urwał. Po 2 miesiącach od podpisania umowy postanowiłem przedzwonić na błękitną linię - ta niestety rozczarowałem się. Niczego mi nie powiedziano, nakazano udanie się do telepunktu. Więc udałem się do telepunktu aby dowiedzieć się kiedy będę mógł korzystać z Telefonu. Tam zostałem poinformowany iż mój wniosek został anulowany - z przyczyn technicznych. Dostałem kserokopie, odręcznie napisanego oświadczenia że nie da sie doprowadzic linii telefonicznej, gdyż brak zgody właściciela na rozebranie ulicy. Zapytałem się więc czy to oznacza że nigdy już nie będę mieć teleonu - nie uzyskałem na to odpowiedzi. Wystosowałem więc pismo do miejskiego zarządu dróg (bo to miejska droga) i dostałem odpowiedź iż TPSA nie zwracała się z prośbą o jakiekolwiek prace na mojej drodze. Zadzwoniłem więc ponownie do błękitnej linii, prosząc o wyjaśnienia. Dowiedziałem się że mój wniosek został anulowany, że nie ma technicznych możliwości podłączenia telefonu. Moi sąsziedzi mają telefony, rozdzielnia telefoniczna znajduje się około 20 metrów od granicy mojej działki - jednak nie ma możliwości technicznych na podłączenie mi telefonu.
    Trochę jestem zagubiony, interwencje zarówno w błękitnej linii oraz w telepunkcie niestety nic nie pomagają. Przeraża mnie zapis na umowie - 18 miesięcy - tyle ma czasu TPSA na podłączenie linii - niestety ten czas nie podlega negocjacjom. Przypomina to początek lat 80 gdy też ubiegałem sie o telefon, wtedy czekałem 15 lat ile przyjdzie czekać mi teraz?[/b]

  • Specjalista od telefonów
    Witam.
    No trudna sprawa. Bedzie ciężko cokolwiek załatwić (papierkowo).
    Jedyne co mogę podpowiedzieć to to byś znalazł klienta w TP SA który jest odpowiedzialny za linie kablowe i dogadał się z nim. To jest też człowiek. tymbardziej, że niedaleko jest kabel.
    Osobiście kilka razy w ten sposób załatwiałem takie właśnie sprawy i nietylko znajomym.
    W tej chwili jest to chyba jedyny sposób załatwienia twojego problemu.

    Jartech

    :D

    PS
    Życzę powodzenia w negocjacjach.
  • Użytkownik usunął konto  

  • Specjalista od telefonów
    Witam.
    PICIA chyba masz rację w tej sprawie!!!

    Jartech

    :D

  • Specjalista od telefonów
    Witam.
    Jeśli chodzi o sentymenty to czuję jedynie do żony i dzieciaków a i jakaś na boku by się znalazła długowłosa i długonoga blondyna.
    Co do branży "telekomunikacja" istnieją systemy radiowe (żadna nowość) tylko odpowiedz mi na pytanie jak się zachowują z dostępem szybkim do internetu.
    Znam klientów nie tylko w TP SA ale i u innych operatorów lokalnych którym założono telefon radiowy niby na jakiś czas i do dzisiejszego dnia nie mogą z tego cudu techniki przejść na miedź.
    Jeżeli ktoś ma zamiar korzystać tylko z telefonu proszę bardzo.

    Jartech
  • Użytkownik usunął konto