Witam
Mam w Punto 1.2 8V 2000 rok uszkodzenie tego typu ,że czasami wyłacza się wspomaganie zapala sie czerwona kontrolka(wspomaganie nie działa) i wtedy na nowo zapalam samochód i jest ok ,mam wrażenie ze te wyłaczenia sa w przypadkach jak kierownica jest max skręcona albo w prawo albo w lewo.
Przeczytałem już wszystkie posty na ten temat i wiem ze to mogą byc uszkodzone przekaźniki lub na ich koncówkach zimne luty?Wiem ,że jak wymontuje silnik to lepiej je podmienic na nowe R2 znanej firmy Relpol ale moje pytanie brzmi jak jednoznacznie sprawdzic czy to nie jest przypadkiem uszkodzony czujnik na kierownicy lub jego połaczenia?
I jeszcze jedno pytanie czy mozna bezpiecznie wymontować silnik z kolumny kierowniczej czy trzeba cos ustawic po jego ponownym montażu,np.adaptacja układu kierowniczego czy coś w tym stylu.
Na co uważać przy demontazu silnika?
Mam w Punto 1.2 8V 2000 rok uszkodzenie tego typu ,że czasami wyłacza się wspomaganie zapala sie czerwona kontrolka(wspomaganie nie działa) i wtedy na nowo zapalam samochód i jest ok ,mam wrażenie ze te wyłaczenia sa w przypadkach jak kierownica jest max skręcona albo w prawo albo w lewo.
Przeczytałem już wszystkie posty na ten temat i wiem ze to mogą byc uszkodzone przekaźniki lub na ich koncówkach zimne luty?Wiem ,że jak wymontuje silnik to lepiej je podmienic na nowe R2 znanej firmy Relpol ale moje pytanie brzmi jak jednoznacznie sprawdzic czy to nie jest przypadkiem uszkodzony czujnik na kierownicy lub jego połaczenia?
I jeszcze jedno pytanie czy mozna bezpiecznie wymontować silnik z kolumny kierowniczej czy trzeba cos ustawic po jego ponownym montażu,np.adaptacja układu kierowniczego czy coś w tym stylu.
Na co uważać przy demontazu silnika?