Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

UNO - wzrastają obroty i gasnie

kurgan123 15 Gru 2008 18:21 2119 8
  • #1 15 Gru 2008 18:21
    kurgan123
    Poziom 8  

Witam

Na wstępie napisze, że nie znam się na mechanice jestem laikiem :):)

Mam UNO 1991r z wtryskiem 1,0 FIRE. Problem polega na tym, że: szalały w nim obroty silnika, za namową znajomego dałem wymienić silniczek krokowy. Przez kilka dni było powiedzmy dobrze. Powstał problem z którym juz kilka razy się spotkałem mianowicie: odpalając autko, pochodzi sobie chwilkę i stojąc na skrzyżowaniu obroty zaczynają znacznie wzrastać i jak się dotknie gazu to gaśnie, aby go odpalić trzeba z kilka razy pokręcic stacyjką i minimalnie dodać gazu wtedy odpali. Dosyc uciążliwa przypadłośc szczególnie jak się stoi w korkach a za sobą ma się tłum innych kierowców którzy zaczynają wielbić twoją osobę dając znac klaksonem, a objechać mojego UNOka który zaniemógł nie ma mozliwośći. Po przejrzeniu wielu wątków na forum tak sobie wywnioskowałem ze wypadałoby wymienić czujnik tepmperatury silnika ( czujnik temperatury cieczy chłodzącej).

• #2 15 Gru 2008 18:46
    Usunięty
  • #3 15 Gru 2008 20:07
    kurgan123
    Poziom 8  

Silniczek krokowy to za "poważne" pieniądze kupiłem 180 zł. Akumulator odłączyłem na kilka minut. Po odpaleniu obroty falowały ale nie chciał się popisać ze skokiem obrotów. Przy okazji filtr powietrza jest o ile sie nie mylę powinien być żółty mój jest szary. Wymiana filtra powietrza, paliwa następnym krokiem i oczywiście czujnik cieczy. O kolejnych objawach i wymianach powiadomię :):)

• #4 15 Gru 2008 20:15
    slawek*2000
    Poziom 11  

rbiesiada napisał:
    Można wymienić czujnik temp cieczy jak najbardziej.