Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat bravo 1.6 16V + LPG, falowanie obrotów

16 Gru 2008 16:24 5949 7
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie! Mam poważny problem dotyczący mojego fiata bravo 1.6 16V + LPG 98r. Otóż faluje mi na obrotach, na biegu jałowym a czasem przy hamowaniu i zmiane biegu sie na nich zawiesza. Dotyczyło to zarówno gazu jak i benzyny. Teraz gaz jest odłączony całkowicie a usterka i tak nie ustępuje... W samochodzie były wymieniane: filtr paliwa i powietrza, świece, kable, cewka zapłonowa, czyszczony był układ paliwowy i przepustnica. Komputer nie wykazuje rzadnych błędów- był już 6 krotnie sprawdzany i kasowany, wtryski też są ok, auto nie spala więcej niż powinno. Instalacja gazowa po przegladzie- prawidłowa. Gaz sekwencyjny. BŁAGAM O POMOC!!!!!!!!!!!!
  • Poziom 15  
    weż kolego pozbądz sie autka jak najszybciej. To magnetti marelli, miałem to samo (dokładnie ten sam model i rok), może ci samo przejdzie ale na bardzo krótko wkońcu wydasz fortunę i zdrowie stracisz a fiacik i tak nie będzie chodził. W moim przeszło po wymianie czujnika na wale (ale na miesiąc tylko)
    Wcześniej miałem cintka 900 i tez przez prawie rok siedziałem w serwisach (straciłem równowartość jego) i wkońcu sprzedałem :(
  • Poziom 2  
    Halo, jestem kobietą!!! Mój mąż już zdrowie przy nim stracił, był też już u różnych 'specjalistów' ale po każdej takiej wizycie naprawiał się na tydzień... Może ktoś zna jakiś zakład mechaniczny godny polecenia? I mam pytanko, co to jest 'magnetti marelli'. Ps.może to to samo auto, jakiego było koloru? Pozdrawiam ;-)
  • Poziom 15  
    he he, magnetti marelli to firma produkujaca komputerek sterujacy do tego auta a autko było koloru ciemny granat, ( okolice wadowic)
  • Poziom 2  
    To przynajmniej nie ten sam... Bardzo dziękuje za pomoc, jeśli ktoś będzie miał jakieś pomysły to proszę dać znać! Pozdrawiam :cry:
  • Poziom 10  
    Miałem podobne objawy. Nie wiem czy w Twoim modelu jest przepływomierz. W moim jest. Wypięcie go powoduje uspokojenie się silnika. Wzrośnie nieco spalanie, ale tak można jeżdzić. Jak to jego wina to trzeba go wymienić.
  • Poziom 2  
    Odpięcie i ponowne podpięcie komputera sterującego powoduje ustanie problemu z falującymi obrotami (można też odpiąć klemę z akumulatora i zostawić auto na jakiś czas) . Autko "uczy się" od nowa nastawów i spalania. Falowanie obrotów ustaje.
    U mnie pomogło, już kilka miesięcy nie mam wyżej opisanych problemów. Pozdrawiam :)
  • Poziom 12  
    Po kilku tygodniach walki z identycznymi objawami, dziś zmieniłem komputer na profesjonalnie wyczyszczony. Aż nie chce się wierzyć jaka to przyjemność nie martwić się o zgaśnięcie na światłach. Komp IAW 1AF.13 kupiłem od Pana z Kielc, wyspecjlizowanego w elektronice samochodowej.