Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

immobilajzer w daewoo lanos

18 Gru 2008 18:37 8398 6
  • Poziom 9  
    witam
    mam taki problem zakupiłem lanosa z licytacji komorniczej ale samochód miał uszkodzona stacyjkę i nie było do niego kluczyków. kopiłem nowa stacyjkę bez immobilizera i komplet wkładek do zamków i teraz mam problem nie wiem jak ominąć bać wyciąć immobilizer
    proszę o pomoc
  • Poziom 25  
    nie ominiesz sam ani tym bardziej nie wytniesz. Poza tym typ immo zależy od rocznika w tych wozach bo były dwa typy. Nie ma rady - kup kluczyki z immo i zakoduj klucze.

    pzdr.
  • Poziom 35  
    Jak na gaz to możesz spróbować odpalić z gazu. W lanosach immo odcina pompę paliwa i wtryski. Iskra zostaje ;)

    Możesz wywalić immo ze sterownika, ale to musisz dać komuś do zrobienia.

    Mozesz też tak jak przedmówca napisał kupić klucze (mogą być używane - a w zasadzie same pastylki immo z nich wystarczą) i dopisać nowe transpondery do sterownika. Trzeba narzędziem odpowiednim, np SCANNER11..

    Transpondery w tym autku siedzą w ECU czyli w sterowniku silnika.
  • Poziom 25  
    bartek_j napisał:
    Transpondery w tym autku siedzą w ECU czyli w sterowniku silnika.


    nie, w ecu nie ma transpondera. transponder jest w kluczyku chyba ;p potem jest cewka, potem centralka pod kierownicą i na końcu ecu. A lanosy na gazie to w mrozy odpalać tak jakoś nie bardzo ;p
  • Poziom 35  
    eltron napisał:
    bartek_j napisał:
    Transpondery w tym autku siedzą w ECU czyli w sterowniku silnika.


    nie, w ecu nie ma transpondera. transponder jest w kluczyku chyba ;p potem jest cewka, potem centralka pod kierownicą i na końcu ecu. A lanosy na gazie to w mrozy odpalać tak jakoś nie bardzo ;p


    Kurde, no nie rób wariata ze mnie
    Przecież wiem gdzie są transpondery. Że "siedzą" w ECU miałem na myśli że tam ich unikatowe kody, w EEPROMie ECU sa zapisane.. Użyłem standardowo stosowanego skrótu myślowego.
  • Poziom 35  
    elektronika6 napisał:

    Bartek też popełnia niekonsekwencję, tam jest standardowa pucha immo ( nad kolanami kierowcy) i w niej siedzą transpondery.


    Byłem w zasadzie pewien że w Daewoo inaczej niż w Oplach (pomimo oczywistych podobieństw) transpondery siedzą w ECU, a puszka jest funkcjonalnie "pasywna". Nawet wydaje mi się że podmieniałem kiedyś puchę pomiędzy autami i grało, bez kodowania. Ale może mi się coś pomyliło ?

    Edit: a co do obejścia immo to w sumie nie wnikałem czy poza pompą odcina wtryski? Bo iskry nie odcina ;)
  • Użytkownik usunął konto